کمبود امکانات فضای مجازی در مؤسسه قرآنی راضیه رضوان
کد خبر: 3948326
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸

کمبود امکانات فضای مجازی در مؤسسه قرآنی راضیه رضوان

مدیر مؤسسه قرآنی راضیه رضوان گفت: کمبود امکانات فضای مجازی از عوامل مهم کم شدن فعالیت‌های قرآنی است.

کمبود امکانات فضای مجازی در مؤسسه قرآنی راضیه رضوان

مهوش شریفی، مدیر مؤسسه قرآنی راضیه رضوان در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد اظهار کرد: کلام وحی که همان قرآن ناطق است سراسر نور است و حقیقت برای سعادت دنیوی و اخروی بشر و در جهان بشریت کتابی عظیم شان تر کلام خداوند که در قالب قرآن آمده است، وجود ندارد.
وی افزود: در خود قرآن سوره آل عمران آیه دوم آمده است آن خدایی که قرآن را به سوی تو به راستی فرستاد که دلیل راستی آن کتب آسمانی پیش از او باشد و پیش از قرآن برای هدایت مردم کتاب‌های تورات و انجیل را فرستاد. در آیه ششم باز همین سوره آل عمران آمده است: اوست خدایی که قرآن را به تو فرستاد که آن کتاب آیات محکم است.
مدیر مؤسسه قرآنی راضیه رضوان تاکید کرد: متاسفانه مؤسسات قرآنی کمتر از سوی مسئولین مورد حمایت مالی و امکانات فیزیکی قرار می‌گیرند که این مورد چندان زیبند جامعه اسلامی ما نیست.
شریفی بیان کرد: بیماری کرونا فعالیت‌های قرآنی مؤسسات فعال محور قرآنی را تحت فشار قرار داده و بسیاری از برنامه‌های قرآنی را ضعیف و گاها کنسل کرده است.
وی تصریح کرد: اگر مؤسسات قرآنی در کنار فعالیت‌های قرآنی برنامه‌های فرهنگی ـ هنری و حتی روانشناسی را جای دهند بخش بیشتری از جامعه هدف بسوی فعالیت‌های قرآنی روی خواهند آورد.
مدیر مؤسسه قرآنی راضیه رضوان ابراز کرد: متاسفانه بیماری کرونا و عدم حمایت متولیان گسترش فعالیت‌های قرآنی سبب شده فعالیت‌های قرآنی به مقداری در جامعه رو به کم رنگ شدن حرکت کند.
شریفی کمبود امکانات فضای مجازی و ضعف بنیه مالی خانواده‌ها را از عوامل مهم کم شدن فعالیت‌های قرآنی برشمرد.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اعظم محمدپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۹ - ۱۱:۳۹
0
0
با سلام و خداقوت خدمت مدیر سایت ایکنا.. و تشکر از خانم شریفی عزیز بابت زحمات بی دریغ شان
captcha