برگزاری جشنواره «روستا و عشایر دوستدار کتاب ایران»
کد خبر: 3947975
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
در روستای محمدآباد ساقی انار انجام می‌شود؛

برگزاری جشنواره «روستا و عشایر دوستدار کتاب ایران»

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار در استان کرمان از اجرای جشنواره «روستا و عشایر دوستدار کتاب ایران» در روستای محمدآباد ساقی انار خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، سید حسین جعفری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار با اشاره به برگزاری جشنواره «روستا و عشایر دوستدار کتاب ایران»، گفت: برنامه‌های این جشنواره در ۲۲ عنوان معرفی و مورد بررسی قرار گرفته و مقرر این عناوین از دی سال جاری به مدت ۱۵ ماه به صورت حضوری و مجازی در روستای محمدآبادساقی از توابع شهرستان انار انجام شود.

جعفری یکی از اهداف این جشنواره را بالا بردن افزایش سطح مطالعه در روستای محمدآباد ساقی دانست و بیان کرد: برگزاری مسابقات کتابخوانی، شب شعر با محوریت کتاب، برنامه‌های فرهنگی و هنری با محوریت کتاب، مسابقات نقاشی با محوریت کتاب، تجهیز مسجد و کتابخانه روستای محمدآباد ساقی و... از جمله برنامه‌های جشنواره «روستا و عشایر دوستدار کتاب ایران» است.

وی با بیان اینکه این برنامه‌ها به دبیرخانه جشنواره در تهران ارسال شده و 15 ماه پس از اجرا مورد داوری قرار خواهند گرفت، اظهار کرد: مجتمع مس سرچشمه رفسنجان همیشه و همواره حامی فرهنگ و هنر بوده است که جا دارد از این اقدام قدردانی داشته باشم.

 

انتهای پیام
captcha