متناسب با مکتب شهید سلیمانی تولید محتوا صورت گیرد
کد خبر: 3947589
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳

متناسب با مکتب شهید سلیمانی تولید محتوا صورت گیرد

استاندار کرمان با تأکید براینکه پس از شهادت سردار سلیمانی فضای استان کرمان نورانی شده است، بیان کرد: استان شرایط ویژه‌ای دارد که باید تولید محتوا متناسب با مکتب شهید سلیمانی انجام شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، علی زینی‌وند استاندار کرمان، امروز 24 دی‌، در دیدار با رئیس سازمان دارالقرآن‌کریم کشور که به استان کرمان سفر داشت، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های مذهبی که در کرمان وجود دارد، باید کمک کنیم مردم دسترسی بیشتری به معارف و آموزه‌های قرآنی داشته باشند.

وی با اشاره بر عجین بودن زندگی همه مسلمانان و مردم ایران با قرآن، افزود: فعالیت‌های خوبی در حوزه قرآن در سطح کشور انجام شده است که البته جای کار زیادی در حوزه مفاهیم قرآنی وجود دارد.

زینی‌وند با اشاره به تأثیر مفاهیم و معانی قرآن بر زندگی مردم، تصریح کرد: نسل امروز بیش از گذشته به این مفاهیم نیاز دارد؛ تأثیرپذیری مستقیم از آموزه‌های قرآن در گذشته راحت‌تر بود و اکنون تأثیرگذاری بر روی نسل جوان خدمت سختی است در این راستا شبکه‌های وسیع با پشتیبانی فکری و مالی گسترده ضد اسلام و قرآن تلاش می‌کنند تا موفق نشویم بر روی جوانان تأثیر گذاشته و در به این راه هدایت کنیم.

وی با تأکید براینکه در استان آمادگی همکاری را در زمینه توسعه فعالیت‌های قرآنی داریم، بیان کرد: باید در کنار توجه به ظاهر به مفاهیم قرآن کریم نیز دقت کرد. قرآن کریم دارای مفاهیم انسانی و بلندی است.

استاندار کرمان افزود: فضای استان کرمان نورانی است و بعد از شهادت سردار سلیمانی شرایط ویژه ای در استان حاکم شد که باید متناسب با این مکتب و دیدگاه تولید محتوا، گفتمان و رفتار داشته باشیم.

 

انتهای پیام
captcha