تربیت قرآنی نقش مهمی در بصیرت‌افزایی کارکنان دارد
کد خبر: 3945419
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱

تربیت قرآنی نقش مهمی در بصیرت‌افزایی کارکنان دارد

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: تربیت و فعالیت قرآنی و تقویت مباحث اعتقادی، نقش مهمی در بصیرت‌افزایی کارکنان انتظامی دارد.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا اسدی ارجمندی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی گیلان امروز، 14 دی‌ماه در دیدار با امام جمعه صومعه‌سرا، با اشاره به اهداف سازمان عقیدتی سیاسی در ناجا اظهار کرد: از جمله اهداف عقیدتی سیاسی، تقویت روحیه مکتبی و حفظ روحیه انقلابی کارکنان است.

وی با تاكید به لزوم تربیت قرآنی کارکنان افزود: تربیت و فعالیت قرآنی و تقویت مباحث اعتقادی، نقش مهمی در بصیرت‌افزایی کارکنان انتظامی دارد لذا باید بیش از پیش به اینگونه فعالیت‌ها توجه کنیم.

حجت‌الاسلام محمدمهدی راشدی نوری، امام جمعه شهرستان صومعه‌سرا نیز در این نشست اظهار کرد: نیروی انتظامی یکی از مهمترین سازمان‌ها و تشکیلاتی است که مسئولیت برقراری نظم و امنیت را در جامعه بر عهده دارد و تحقق این مهم در ابعاد گوناگون فردی و عمومی، ارتباط مستقیمی با حضور و عملکرد كاركنان این مجموعه دارد.

وی افزود: اگر امروز ایران اسلامی از امن‌ترین کشور‌ها در منطقه است، مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی این مرز و بوم بوده و ما باید قدردان این نعمت ارزشمند الهی باشیم.

امام جمعه صومعه‌سرا تصریح كرد: راهبرد بسیار خوب پلیس صومعه‌سرا در بحث آموزش، فرهنگ‌سازی و استفاده از مشاركت مردم برای پیشگیری از جرم، باعث شده در سال جاری شاهد کاهش جرائم و ارتقای امنیت در سطح شهرستان باشیم.

انتهای پیام
captcha