بسته‌های یلدایی برای خانواده‌های نیازمند خراسان شمالی توزیع شد
کد خبر: 3942455
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲

بسته‌های یلدایی برای خانواده‌های نیازمند خراسان شمالی توزیع شد

بسته‌های معیشتی تهیه شده به همت خیران مسجد و اهالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی در سبد یلدای خانواده‌های نیازمند شناسایی شده قرار گرفت.

همدلی یلدای زینبی در سبد خانواده‌های نیازمند خراسان شمالی قرار گرفتهاشم شیرازیان، مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، با اشاره به اینکه فعالان کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان با تلاش، همدلی و جلب مشارکت خیران نیک اندیش سبدهای میوه، خواروبار و مواد غذایی آماده و به مناسبت میلاد حضرت زینب کبری(س) و شب یلدا به خانواده‌های نیازمند اهدا کردند، اظهار کرد: به همین مناسبت 50 بسته معیشتی شامل مواد غذایی و میوه به همت اهالی مسجد و نهادهای مشارکت کننده مانند بسیج و کمیته امداد امام خمینی(ره) تهیه و به خانواده‌های نیازمند شناسایی شده در منطقه حصار شیرعلی بجنورد، تحویل شد.

وی با بیان اینکه برای تهیه هر بسته معیشتی  150 هزار تومان هزینه شده است، گفت : پیش از این نیز به همت خیران 10 بسته گوشت نذری و 500 قرص نان رایگان در میان مردم محله و افراد نیازمند توزیع شد.

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی از توزیع 24 بسته غذایی به ارزش سه میلیون ریال در شهرستان اسفراین خبر داد و ادامه داد: همچنین 44 کارت هدیه 100 هزار تومانی نیز تهیه و در سبد خانواده‌های نیازمند قرار گرفت.
 
شیرازیان با اشاره به اینکه فعالان مسجد امام حسن مجتبی(ع) اسفراین با تهیه 313 بسته یلدایی تلاش کردند تا شکوه مهربانی و گرمای یلدایی را به خانواده‌ها هدیه دهند، افزود: همچنین پویش خیران ـ رسانه با همکاری قرارگاه‌ جهادی‌ جمعیت ‌امام‌حسنی‌ها اسفراین با هدف ایجاد زنجیره همدلی، مواسات و برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه در آستانه شب یلدا و تقسیم شادی‌ بین خانواده‌ها و با جلب مشارکت خیران راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری بقیه‌الله بجنورد نیز 43 خانواده را از بسته مهربانی شب یلدا بهره‌مند کرد، ادامه داد: با همکاری پایگاه بسیج هفتمین مرحله کمک مؤمنانه از سوی اهالی این مسجد انجام گرفته است و مبلغ هزینه شده دو میلیون و 500 هزار تومان است.

شیرازیان با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) نیز 60 بسته یلدایی بین نیازمندان توزیع کرد، افزود: این بسته شامل گوشت تازه گوسفندی، تنقلات و میوه بود که بسته‌های ویژه خانواده‌های کم جمعیت و پر جمعیت تهیه شده بود. برنامه‌های مجازی، توزیع غذای گرم از دیگر فعالیت‌های انجام شده از سوی کانون‌های مساجد استان در روز گذشته بوده است.

انتهای پیام
captcha