«پویش سپاس» در کرمانشاه آغاز شد
کد خبر: 3941662
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳

«پویش سپاس» در کرمانشاه آغاز شد

کارشناس امور فرهنگی و تبلیغی بانوان تبلیغات اسلامی کرمانشاه از راه‌اندازی «پویش سپاس» در کرمانشاه خبر داد و گفت: برگزاری این پویش فرصتی برای نهادینه شدن پدیده قدرشناشی در جامعه است.

افسانه تیرانداز، کارشناس امور فرهنگی و تبلیغی بانوان تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از راه‌اندازی «پویش سپاس» در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: برگزاری این پویش فرصتی برای نهادینه شدن پدیده قدرشناشی در جامعه است.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود و اهمیت فعالیت جهادگران حوزه درمان در شرایط کرونایی معتقدیم قدرشناسی در این شرایط به فرهنگ جهاد کمک می‌کند.

تیرانداز تصریح کرد: پویش سپاس از پرستاران در قالب فضای پیامکی و فضای مجازی پیگیری و در آستانه ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اجرایی می‌شود.

کارشناس امور فرهنگی و تبلیغی بانوان تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: از عموم مردم استان دعوت می‌شود تا با پیوستن به پویش سپاس پیام‌های قدردانی خود را به شماره ۳۰۰۰۱۱۱۷ ارسال کنند.

وی عنوان کرد: بهترین پیام‌‍‌های ارسال شده در سامانه مجازی و صفحه اینستاگرامی که برای این پویش در نظر گرفته شده، منتشر خواهد شد.

تیرانداز در پایان افزود: علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲ دی‌ماه پیام‌های خود را به شماره ذکر شده ارسال کنند و به قید قرعه به ۴۰ نفر جوایز یک میلیونی اهداء خواهد شد.

انتهای پیام
captcha