اعلام جزئیات برنامه‌های اولین سالگرد شهادت «سردار دل‌ها» در کرمان
کد خبر: 3940481
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳

اعلام جزئیات برنامه‌های اولین سالگرد شهادت «سردار دل‌ها» در کرمان

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان از برگزاری ویژه برنامه‌های سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی از تاریخ ۱۲ تا ۱۸ دی‌ماه خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از سپاه ثارالله کرمان، سرهنگ محمد زمانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سید شهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی، گفت: در این ایام بیش از ۳۰ برنامه محوری در شهر کرمان اجرای خواهد شد که این برنامه‌ها در دو بخش و در مصلی بزرگ امام علی شهر کرمان و گلزار شهدای شهر کرمان از ۱۲ دی‌ماه تا ۱۸ دی ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌هایی که در مصلی پیش‌بینی شده برای اقشار مختلف برگزار می‌شود که شامل گردهمایی روحانیون، یادواره شهدای عشایری، یادواره شهدای تشییع، گردهمایی اصحاب رسانه و… است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری مراسم سالگرد شهید سلیمانی این برنامه‌ها در مصلی کرمان به صورت قشری که مخاطبان آن خاص هستند، برگزار خواهد شد به این صورت که ساعات شروع برنامه‌های مصلی هر روز از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح و عصرها از ۱۵ تا۱۷ خواهد بود ضمن اینکه در این بازه زمانی از ساعت ۸ تا ۱۸ نیز در گلزار شهدا برنامه‌های خوب و متنوعی پیش‌بینی شده است.

زمانی تصریح کرد: سخنرانان مطرح کشوری و لشکری نیز از تاریخ ۱۲ تا ۱۸ دی‌ماه برای مراسمات مختلف اولین سالگرد شهید سلیمانی دعوت شده‌اند. طبق پیش‌بینی‌ها برنامه‌های ویژه شهرستانی مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم از ۱۲ تا ۱۷ دی‌ماه در شهرستان‌های مختلف برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha