شهر کرمان در وضعیت نارنجی قرار گرفته است
کد خبر: 3939292
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
بصیری:

شهر کرمان در وضعیت نارنجی قرار گرفته است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: شهر کرمان با وجود اینکه در وضعیت نارنجی قرار گرفته است، اما به دلیل جمعیت بالا، همچنان منع تردد شبانه تا پایان هفته جاری 21 آذر ماه ادامه دارد و اخلالی هم در معیشت مردم ایجاد نکرده است.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدصادق بصیری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان،  بعدازظهر روز گذشته 15 آذرماه، در جلسه ستاد استانی کرونا، اظهار کرد: طرح هوشمند مدیریت بیماری کووید 19 با همراهی مردم مؤثر واقع شده و تمام شهرستان‌ها و شهرها سیر نزولی روند ابتلا و فوتی را دارند به جز هفت شهرستان که راور در این مجموعه قرار دارد.

وی افزود: شهرستان‌های بم، جیرفت، رفسنجان، زرند، سیرجان، کرمان و کوهبنان از وضعیت قرمز به نارنجی رسیده‌اند، اما شهرستان ریگان از وضعیت زرد به نارنجی و شهرستان نرماشیر از وضعیت نارنجی به قرمز تغییر کرده‌اند.

بصیری با اشاره به منع تردد شبانه در شهرهای با وضعیت قرمز، بیان کرد: شهر کرمان با وجود اینکه در وضعیت نارنجی قرار گرفته است، اما به دلیل جمعیت بالا، همچنان منع تردد شبانه تا پایان هفته جاری 21 آذر ماه ادامه دارد و اخلالی هم در معیشت مردم ایجاد نکرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان، گفت: استمهال حق بیمه سهم کارفرما در مورد کسب و کارهایی که به اجبار در شرایط بیماری کرونا تعطیل شده‌اند، در آذر و دی ماه نیز قابل پوشش است.

وی اظهارکرد: تسهیلات اشتغال محور نیز که قبلاً برای بخش غیردولتی تعریف کرده بودند، به بخش ورزش و جوانان تسری یافته و مهلت ثبت‌نام تا پایان دی ماه تمدید شده است.

انتهای پیام
captcha