کرمان میزبان بخش عکس هفتمین جشنواره «وقف؛ چشمه همیشه جاری»
کد خبر: 3938547
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲

کرمان میزبان بخش عکس هفتمین جشنواره «وقف؛ چشمه همیشه جاری»

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: امسال بخش عکس هفتمین دوره سراسری جشنواره فرهنگی هنری «وقف؛ چشمه همیشه جاری» در استان کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علی جلالی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، امروز 11 آذرماه، در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره فرهنگی هنری «وقف چشمه همیشه جاری»، اظهار کرد: امسال هفتمین دوره سراسری جشنواره فرهنگی هنری «وقف؛ چشمه همیشه جاری» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره با هدف حمایت از هنرمندان، فرهیختگان و پژوهشگران مستعد کشور، گسترش فرهنگ وقف، معرفی ثمرات گران‌بهای آن و همچنین تولید آثار فاخر اقدام به برگزاری این جشنواره سراسری کرده است، افزود: هفتمین دوره این جشنواره در هشت بخش خوشنویسی، هنرهای تجسمی، متون ادبی، چندرسانه‌ای، عکس، آثار پژوهشی، خبر و رسانه و فضای مجازی برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با اشاره به اینکه دبیرخانه تخصصی هر بخش از این جشنواره در اداره ‌کل یک استان تشکیل شده است، بیان کرد: دبیرخانه مرکزی جشنواره در اداره ترویج وقف سازمان اوقاف و امور خیریه، دبیرخانه بخش خوشنویسی در قزوین، دبیرخانه بخش هنرهای تجسمی در کردستان، دبیرخانه بخش متون ادبی در هرمزگان، دبیرخانه بخش چندرسانه‌ای در همدان، دبیرخانه بخش عکس در کرمان، دبیرخانه بخش پژوهش در اصفهان، دبیرخانه بخش خبر و رسانه در خراسان جنوبی و دبیرخانه بخش فضای مجازی در تهران تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه استان کرمان بخش عکس جشنواره را برگزار می‌کند، تصریح کرد: بخش عکس جشنواره در بخش‌های حرفه‌ای و موبایلی برگزار می‌شود و جوایز خوبی در نظر گرفته شده که به برگزیدگان جشنواره اهدا خواهد شد.

جلالی با اشاره به اینکه فراخوان هفتمین جشنواره سراسری «وقف؛ چشمه همیشه جاری»، 29 مهرماه امسال همزمان با دهه وقف منتشر شد، اظهارکرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره عکس تا پایان فروردین ماه سال 1400 است.

وی با بیان اینکه این جشنواره از دی‌ماه در استان کرمان اجرایی می‌شود، تأکید کرد: محل دبیرخانه عکس در استان کرمان بوده که از طریق شماره 09024166384 در پیام‌رسان واتس‌آپ می‌توان ارتباط برقرار کرد.

انتهای پیام
captcha