اهدای 323 دستگاه تبلت و گوشی هوشمند به دانش‌آموزان ایتام کرمانی
کد خبر: 3938029
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷

اهدای 323 دستگاه تبلت و گوشی هوشمند به دانش‌آموزان ایتام کرمانی

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: از ابتدای امسال تاکنون با کمک خیران نیکوکار، ۳۲۳ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند خریداری و به دانش‌آموزان ایتام تحت حمایت این نهاد اهدا شده است.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از کمیته امداد استان کرمان، یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان امروز یکشنبه، 9 آذرماه گفت: با توجه به‌ضرورت استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اینکه 8 هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان نیز فاقد گوشی هوشمند مناسب هستند که از خیران نیکوکار تقاضا داریم در تأمین گوشی هوشمند برای دانش‌آموزان این نهاد را یاری کنند.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون با کمک خیران نیکوکار، ۳۲۳ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند خریداری و به دانش‌آموزان ایتام تحت حمایت این نهاد اهدا شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از اهدای ۱۷ تبلت هوشمند از سوی یک خیر نیکوکار هلندی به ایتام تحت حمایت شهرستان گلباف خبر داد و بیان کرد: ارزش این تعداد تبلت اهدا شده  از سوی این خیر نیکوکار بیش از 50 میلیون تومان است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان تصریح کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند در راستای کمک به تحصیل آنلاین دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند و تأمین تجهیزات لازم برای آن‌ها کمک‌های خود را از طریق ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری تحویل این نهاد دهند.

انتهای پیام
captcha