نام‌گذاری یکی از خیابان‌های شهر کرمان به نام شهید فخری‌زاده
کد خبر: 3937976
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷

نام‌گذاری یکی از خیابان‌های شهر کرمان به نام شهید فخری‌زاده

رئیس شورای شهر کرمان گفت: در نخستین جلسه شورای شهر نام‌گذاری یکی از خیابان‌های شهر کرمان به نام دانشمند شهید فخری‌زاده بررسی می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از شورای شهر کرمان، محمد فرشاد رئیس شورای شهر کرمان با تسلیت شهادت شهید فخری‌زاده از دانشمندان هسته‌ای کشور گفت: نام و یاد شهدا هیچ وقت فراموش شدنی نیست و راهشان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه نام‌گذاری خیابان، میدان و معابر شهری به نام شهدا کوچکترین کاری است که می‌توان در مقابل آن همه عظمت انجام داد افزود: در نخستین جلسه شورای شهر کرمان نام‌گذاری یکی از خیابان‌های شهر کرمان به نام دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری زاده بررسی می‌شود.

رئیس شورای شهر کرمان با بیان اینکه در این نام‌گذاری پیشنهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان و سپاه ثارالله استان کرمان نیز مورد نظر و اهمیت است بیان کرد: تعامل و همکاری بسیار خوبی بین مجموعه شورای شهر، شهرداری و این نهادهای انقلابی وجود دارد و از نظرات آنها استفاده می‌کنیم.

یادآور می‌شود، جمعه هفتم آذر‌ماه عناصر تروریست مسلح، خودروی حامل محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند که در جریان درگیری این مدیر خدوم و دانشمند پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام
captcha