خدمت به مردم فرهنگ و تفکر بسیج است
کد خبر: 3937295
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
معروفی:

خدمت به مردم فرهنگ و تفکر بسیج است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در بسیج هیچ بن بستی وجود ندارد و خدمت به مردم فرهنگ و تفکر بسیج است، بیان کرد: خروجی بسیج افرادی همانند حاج قاسم سلیمانی و شهید حججی‌ها است.

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، شامگاه گذشته، 4 آذرماه در دیدار حمیدرضا رشیدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان به مناسبت هفته بسیج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: کادر درمان در 9 ماهه گذشته تمام توان خود را برای سلامتی مردم گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه مجاهدت آنها باعث شده خسارت ما کمتر شود و اگر زحمات آنها در بیمارستان‌ها نبود امروز تلفات بیشتری داشتیم افزود: مردم قدردان این زحمات کادر درمان هستند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه تعداد زیادی از کادر درمان در مداوای بیماران خودشان دچار کرونا شدند و ماه‌ها با خانواده خود دیدار نداشته اند، بیان کرد: این زحمات کادر درمان ارزش دارد.

وی با تبریک هفته بسیج افزود: بسیج یک آرمان است و تنها به افرادی که پرونده در سپاه دارند بسیجی گفته نمی‌شود، امروز که کادر درمان ما برای درمان مردم سر از پا نمی‌شناسند تفکر بسیج را دنبال می‌کنند.

سردار معروفی با بیان اینکه ما در کشوری زندگی می‌کنیم که مکتب آن مکتب عاشورا است، اظهارکرد: جدای از تخصص پزشکی در بعد انسانی و الهی به عنوان یک شیعه تکلیف داریم تا به کمک مردم در هر عرصه‌ای بشتابیم.

وی با اشاره به اینکه جامع الاطراف بودن بسیج از ویژگی‌های آن است گفت: بسیج در خدمت به مردم نگاه به جناح، گروه، قومیت و مذهب نمی‌کند و امروز می‌بینیم کادر درمان ما در بیمارستان‌‌ها در درمان مردم نگاه به قومیت و مذهب او نمی‌کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در بسیج هیچ بن بستی وجود ندارد و خدمت به مردم فرهنگ و تفکر بسیج است ادامه داد: خروجی بسیج افرادی همانند حاج قاسم سلیمانی و شهید حججی‌ها است.

وی با اشاره به اینکه سد بلا شدن مردم در هر عرصه‌ای از جمله بهداشت و درمان تفکر بسیجی است بیان کرد: منافع فردی و گروهی باعث نخواهد شد یک بسیجی در مسیر انقلاب منحرف شود.

سردار معروفی با بیان اینکه هر کجا لازم بود و اعلام نیاز شد بسیج در مبارزه با کرونا وارد عمل شد افزود: در استان کرمان از همان روزهای اول شیوع بیماری کرونا بسیج خدمت‌رسانی و مبارزه با ویروس را آغاز کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه استاندار کرمان فرمانده میدان مبارزه با کرونا در استان است تصریح کرد: بخشی دیگر از خدمت‌رسانی بسیج و سپاه توزیع کمک مؤمنانه است که بین آسیب‌دیدگان کرونا توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این مرحله توزیع کمک مؤمنانه محله محور بوده و در راستای اهداف طرح شهید سلیمانی انجام می‌شود بیان کرد: مبارزه با کرونا و پیشگیری از بیماری جهاد است و آمادگی کامل برای کمک در هر عرصه‌ای داریم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه جان و سلامت مردم از هر موضوعی واجب‌تر است تأکید کرد: سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در پیش است و باید برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری یک مراسم باشکوه در استان کرمان انجام شود.

انتهای پیام
captcha