بسیج همیشه تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است
کد خبر: 3936442
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
علیدادی‌ سلیمانی بیان کرد:

بسیج همیشه تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است

امام جمعه کرمان با بیان اینکه بسیج همیشه تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و این مهم ویژگی بسیج است گفت: رونمایی از کانال محتوایی شبکه صالحان و استفاده از فضای مجازی نمونه تبدیل این تهدیدات به فرصت توسط بسیج است.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی امام جمعه کرمان امروز شنبه، 1 آذرماه در مراسم رونمایی از کانال محتوایی شبکه صالحین در استان کرمان با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد : بسیجیان در صحنه‌های دفاع از حق حضور داشتند و در رأس آنها شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای مقاومت است.

وی با بیان اینکه تربیت تعطیل بردار نیست و انسان برای اثر گذاری  نیاز  به تمرین دارد گفت: ابزار تربیت بر اساس نیاز روز ممکن است تغییر کند اما تعطیل شدنی نیست. در ماه‌های اخیر دنیا گرفتار ویروس کرونا شده و قطعاً تربیت از طریق آموزش‌های حضوری با مشکل روبه‌رو شده است.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه از دل تهدیدها باید فرصت ایجاد کرد، افزود: امروز فضای مجازی یک فرصت برای تبدیل کردن تهدیدها به ظرفیت‌های خوب است که باید از آن بهره برد.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی یک زیرساخت برای برقراری ارتباط با مخاطبین است، تصریح کرد: استفاده از فضای مجازی صرفه‌جویی در وقت و جلوگیری از رفت و آمدها را هم به دنبال دارد پس باید از این فضا استفاده لازم را برد.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه بسیج همیشه تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده و این مهم ویژگی بسیج است تأکید کرد: رونمایی از کانال محتوایی شبکه صالحین و استفاده از فضای مجازی نمونه تبدیل این تهدیدات به فرصت توسط بسیج است.

انتهای پیام
captcha