بهرمندی از ظرفیت هنر برای معرفی ارزش‌های اسلامی
کد خبر: 3936437
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵

بهرمندی از ظرفیت هنر برای معرفی ارزش‌های اسلامی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه این جشنواره فیلم مقاومت همیشه باشکوه در استان کرمان برگزار شده و استقبال خوبی از آن شده است گفت: باید برای معرفی ارزش‌های اسلامی از ظرفیت‌های هنر استفاده کنیم.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، امروز شنبه، یکم آذرماه در مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار کرد: استان کرمان سابقه برگزاری جشنواره مقاومت در سال‌های گذشته را دارد.

وی با بیان اینکه این جشنواره همیشه باشکوه در استان برگزار شده و استقبال خوبی از آن شده است، افزود: از ظرفیت هنر باید برای معرفی ارزش‌های اسلامی استفاده کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه امسال با توجه به محدودیت ‌ هایی که به واسطه شیوع بیماری کرونا اعمال شد مشکلاتی وجود داشت، بیان کرد: بعد از تشکیل ستاد ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی کمیته فرهنگی برگزار شده است.

وی با عنوان اینکه در این کمیته 32 برنامه فرهنگی و هنری تدوین شد که از این تعداد 17 برنامه مورد تصویب قرار گرفته است، تصریح کرد: این برنامه‌ها با حمایت شورا برگزار می‌شود.

علیزاده با بیان اینکه این برنامه‌ها در حوزه قرآنی، فیلم، سرود، کتابخوانی و تئاتر است که در ایام سالگرد شهادت حاج قاسم برگزار می‌شود، اظهارکرد: برنامه ویژه سالگرد شهادت حاج قاسم در بخش فعالیت‌های هنری تئاتر ملی سردار آسمانی است که مستقل فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بالای 24 استان کشور در جشنواره تئاتر سردار آسمانی مشارکت کردند، تأکید کرد: امسال پیگیری کردیم تا تعدادی از جشنواره‌های هنری با محوریت حاج قاسم در کرمان برگزار و دبیرخانه آنها در کرمان راه‌اندازی شود.

انتهای پیام
captcha