اهدای ۲۷ تبلت به دانش‌آموزان گلباف
کد خبر: 3935950
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰

اهدای ۲۷ تبلت به دانش‌آموزان گلباف

خیر اهل گلباف کرمان و مقیم هلند در اقدامی خداپسندانه ۲۷ تبلت با هزینه بیش از ۱۰۰ میلیون تومان، به دانش‌آموزان نیازمند و مستعد این بخش هدیه کرد.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، حامد اسور، رئیس آموزش‌و پرورش گلباف با اشاره به اهدای ۲۷ تبلت به دانش‌آموزان منطقه گلباف، گفت: این اقدام توسط فرد خیری به نام رضا حسین‌زاده که اهل این بخش و ساکن کشور هلند است، انجام شد.

وی افزود: بعد از اعلام این فرد خیر به‌منظور خرید تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند مستعد، ۲۷ دانش‌آموز با شرایط خواسته شده در گلباف به وی معرفی شدند.

اسور بیان کرد: این خیر اهل گلباف با صرف ۱۰۰ میلیون تومان، تعداد ۲۷ دستگاه تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند و مستعد این منطقه خریداری کرد.

وی شمار دانش‌آموزان گلباف را ۲ هزار و ۲۷۰ نفر اعلام و تصریح کرد: ۹۶۵ دانش‌آموز این منطقه از نعمت تلفن همراه هوشمند بی‌بهره هستند.

حسین‌زاده خیر گلبافی ساکن هلند نیز با بیان اینکه ۳۸ سال قبل از این منطقه به اروپا مهاجرت کرده است، اظهارکرد: در چند سال اخیر تصمیم به انجام کار خیر در محل تولدم گرفته‌ام.

وی تأکید کرد: با توجه به شرایط فعلی و شیوع ویروس کرونا تصمیم به اهدای تبلت به دانش‌آموزان نیازمند گرفتم و در این راستا با کمک مسئولان آموزش‌و‌پرورش این منطقه موفق به شناسایی دانش‌آموزان مستعد و نیازمند شدیم.

انتهای پیام
captcha