توزیع ۶ هزار و ۵۰۰ بسته کمک‌های مؤمنانه در کرمان
کد خبر: 3928526
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳

توزیع ۶ هزار و ۵۰۰ بسته کمک‌های مؤمنانه در کرمان

در چهارمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه ارتش ۶ هزار و ۵۰۰ بسته کمک‌های مؤمنانه به تمام شهرستان‌های استان کرمان ارسال می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از قرارگاه جنوب‌شرق نزاجا، سرتیپ دوم ستاد امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش عصر دیروز شنبه، 19 مهرماه در مراسم آغاز چهارمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه ارتش در استان، گفت: ارتش پای کار است و امیدواریم بتوانیم فارغ از هرگونه مسائل حاشیه‌ای به بهترین شکل وظیفه خود را انجام بدهیم.

وی برگزاری رزمایش کمک‌های مؤمنانه برای کمک به افراد نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا را در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب بیان کرد و افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام قوا در راستای اطاعت از فرمانده کل قوا برای خدمت‌رسانی به مردم آماده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نزاجا با اشاره به اقدامات این قرارگاه از ابتدای شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش در زمینه‌های مختلف دیگری همچون بسیج امکانات درمانی، کمک به لایروبی رودخانه‌ها و امدادرسانی در مواقع بحرانی نیز آماده و پای کار است.

وی با اشاره به اینکه در این مرحله از رزمایش کمک‌های مؤمنانه بسته‌هایی شامل نوشت‌افزار و پوشاک بین نیازمندان استان کرمان توزیع می‌شود، اظهار کرد: 6 هزار و 500 بسته کمک‌های مؤمنانه به تمام شهرستان‌های استان کرمان ارسال می‌شود.

انتهای پیام
captcha