عضویت ۲۳۰۰ نفر در کتابخانه عمومی کوهبنان
کد خبر: 3928511
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳

عضویت ۲۳۰۰ نفر در کتابخانه عمومی کوهبنان

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی کوهبنان گفت: در حال حاضر بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ نفر عضو کتابخانه شهید اول شهر کوهبنان هستند که عموماً جوانان و دانش‌آموزان مدارس هستند.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از اداره کتابخانه‌های عمومی استان، خلیل‌الله باقی‌زاده رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی کوهبنان عصر دیروز شنبه، 19 مهرماه در حاشیه بازدید عفت شریعتی، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی از کتابخانه عمومی این شهرستان، گفت: کوهبنان افتخارات دینی و فرهنگی فراوانی دارد شهرستانی که در گذشته و حال بزرگانی در عرصه‌های مختلف را در دامان خود پرورش داده است.

وی افزود: از زمان زلزله در سال ۹۶ مشکل کتابخانه عمومی کوهبنان حادتر شده چون از داشتن ساختمان مجزا بی‌بهره هستیم، اگرچه احداث ساختمان ۵۰۰ متری در دستور کار قرار گرفته و اعتباراتی از طریق حوادث تخصیص داده شده اما منتظریم مجتمع هر چه زودتر ساخته شود تا شرمنده مراجعه‌کنندگان نباشیم.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی کوهبنان بیان کرد: در حال حاضر بیش از 2 هزار و 300 نفر عضو کتابخانه شهید اول شهر کوهبنان هستند که عموماً جوانان و دانش‌آموزان مدارس هستند.

وی یادآور شد: طی چند سال اخیر بخش‌های دفاع مقدس، کودک، کتب شهید مطهری، کرمان‌شناسی و ... به بخش‌های کتابخانه عمومی کوهبنان اضافه شده است.

انتهای پیام
captcha