دومین شهید مدافع سلامت کرمان به دیدار حق شتافت
کد خبر: 3927119
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸

دومین شهید مدافع سلامت کرمان به دیدار حق شتافت

«ام‌البنین شاهمرادی‌پور» پرستار بیمارستان مهرگان کرمان پس از چند روز مبارزه با کرونا شب گذشته به دیدار حق شتافت.

به گزارش ایکنا از کرمان، دکتر رشیدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در پی شهادت شهید مدافع سلامت «ام‌البنین شاهمرادی‌پور» پیام تسلیتی صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یرْزَقُونَ

ایثار و از خودگذشتگی در راه خدمت به جامعه پاداشی عظیم نزد خداوند متعال دارد و در این راه پر مخاطره جان بر کفان حوزه سلامت از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا با فداکاری و تحمل شرایط سخت و طاقت‌فرسا به بیماران ارائه خدمت می‌دهند و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزیده‌اند.

شهید مدافع سلامت ام‌البنین شاهمرادی‌پور، پرستار بیمارستان مهرگان شهر کرمان نمونه یک انسان با اخلاق، متعهد و سخت‌کوش بود که در این برهه از زمان با جانفشانی در راه خدمت به مردم، در پی ابتلا به بیماری کووید ۱۹ و تحمل یک دوره بیماری شامگاه ۱۲ مهرماه به لقاء‌الله پیوست.

اینجانب این مصیبت فراموش‌نشدنی را به خانواده گرامی آن شهیده والامقام، جامعه پرستاری، خانواده بزرگ حوزه سلامت استان کرمان و همکاران محترم ایشان در بیمارستان مهرگان شهر کرمان صمیمانه تسلیت گفته و از خداوند متعال غفران و رحمت الهی برای همکار فداکارمان و برای بازماندگانش صبر و بردباری مسئلت دارم.

یادآور می‌شود، پیش از نیز شادروان دکتر سید‌مهدی بهشتی شیرازی متخصص اطفال بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) شهرستان راور به خیل شهدای مدافع سلامت پیوسته بود.

انتهای پیام
captcha