توزیع سه مرحله کمک‌های مؤمنانه ارتش در کرمان
کد خبر: 3925663
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳

توزیع سه مرحله کمک‌های مؤمنانه ارتش در کرمان

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران از توزیع سه مرحله کمک‌های مؤمنانه ارتش بین آسیب‌دیدگان کرونا در استان کرمان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، سرتیپ دوم ستاد امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز، یکشنبه، 6 مهر ماه در مراسم تجلیل و تکریم از مدافعان سلامت استان کرمان کرمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یک پدیده بزرگ در انقلاب اسلامی بود و اوج رشادت‌ها و ارزش‌ها را در این دوران شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه در آن دوران شرایط ایجاب می‌کرد که در عرصه دفاع از تهدیدات سخت مرزهای جمهوری اسلامی را حمایت کنیم افزود: امروز هم بیماری و شیوع ویروس کرونا مردم ما را تهدید می‌کند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه امروز در جبهه سلامت مدافعان سلامت ما فداکاری می‌کنند بیان کرد: دفاع اصلی امروز از میهن در بیمارستان‌ها و توسط کادر درمان است.

وی با بیان اینکه مدافعان سلامت جان خود را در برابر ویروس کرونا قرار داده‌اند و باید قدردان آنها بود تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر مأموریت‌هایی که به عهده دارد در بحث مقابله با بیماری کرونا اقدامات برجسته‌ای انجام داده است.

امیر غلامعلیان با اشاره به تشکیل 14 ایستگاه پایش در چهار شهرستان استان کرمان اظهارکرد: در این ایستگا‌ه‌ها تا کنون 35 هزار نفر از مردم استان کرمان پایش شدند.

وی با بیان اینکه ضدعفونی معابر شهری و ادارات نیز در دستورکار ارتش قرار گرفت افزود: ارتش تاکنون شش شهید در دفاع و در مقابل کرونا در کشور تقدیم کرده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه در سطح استان نقاهتگاه برای نگهداری بیماران کرونایی راه‌اندازی کردیم گفت: راهبرد ما در مقابل بیماری آفندی بود و از ابتدای شیوع بیماری تلاش کردیم با آن مبارزه شود.

وی با بیان اینکه هیچ پادگانی در استان کرمان نداریم که در آن بیماری کرونا شایع باشد بیان کرد: هیچ سربازی در پادگان‌های ارتش بیماری کرونا ندارد که افتخار بزرگی است.

امیر غلامعلیان با اشاره به اینکه ارتش به کمک آسیب‌دیدگان کرونایی نیز شتافته است گفت: ارتش تا کنون در سه مرحله کمک‌های مؤمنانه بین آسیب‌دیدگان توزیع کرده است.

وی با بیان اینکه روز گذشته 45 تن انواع مواد غذایی در قالب بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در رودبارجنوب استان کرمان توزیع شده است تأکید کرد: ارتش بدون ادعا در خدمت مردم است و هر جا نیاز باشد با جان و دل در خدمت مردم قرار خواهیم گرفت.

انتهای پیام
captcha