برنامه‌های فرهنگی ستاد اربعین کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 3924903
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
همانند سال‌های گذشته؛

برنامه‌های فرهنگی ستاد اربعین کرمان برگزار می‌شود

مسئول بعثه رهبری در حج و زیارت کرمان با بیان اینکه اربعین حسینی زنده است، گفت: برنامه‌های فرهنگی ستاد اربعین استان همانند سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسین سازندگی، مسئول بعثه رهبری در حج و زیارت استان امروز چهارشنبه، 2 مهرماه در نشست کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان کرمان با آرزوی قبولی عزاداری‌های ماه‌های محرم و صفر، گفت: شیوع ویروس کرونا در کشور باعث شد که عزادارای‌های امسال به گونه‌ای دیگر برگزار شود.

وی با گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، افزود: هفته دفاع مقدس یادآور ازخودگذشتی‌های ملت ما برای دین خداست و شهدا در راه دین خدا، جان خود را تقدیم کرده‌اند.

مسئول بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت کرمان با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع کرونا مراسم راهپیمایی اربعین برگزار نمی‌شود، بیان کرد: به این جهت برنامه‌های ستاد اربعین از جمله حمل و نقل و زیرساختی اجرا نشده است.

وی با بیان اینکه اربعین حسینی زنده است و برنامه‌های فرهنگی ستاد اربعین استان در این ارتباط مانند سال‌های گذشته برگزار می‌شود، تصریح کرد: برنامه‌های کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان کرمان در چند قالب پیش‌بینی شده که اجرایی می‌شود.

سازندگی با اشاره به اینکه امسال نخستین سالی است که در ایام اربعین، سیدالشهدای جبهه مقاومت، سردار سلیمانی در جمع ما نیست، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که امسال در کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان کرمان در این ایام پیگیری می‌شود پیوند نسل‌های گذشته و آینده با محوریت شهادت سردار دل‌ها، قاسم سلیمانی است.

انتهای پیام
captcha