مردم کمک‌های خود را در مسیر رزمایش کمک مؤمنانه قرار دهند
کد خبر: 3924818
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸

مردم کمک‌های خود را در مسیر رزمایش کمک مؤمنانه قرار دهند

فرمانده سپاه کرمان گفت: از آنجا که امسال پیاده‌روی اربعین را در دهه پایانی ماه صفر نداریم از همه مردم دعوت می‌شود کمک‌های خود را در مسیر رزمایش کمک مؤمنانه قرار دهند.

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه استان عصر دیروز سه‌شنبه، 1 مهرماه در رزمایش کمک مؤمنانه و توزیع 5 هزار بسته لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، امام شهدا و سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: پس از فرمان حضرت آقا کمک‌های مؤمنانه اقشار مختلف در سراسر کشور با تشکیل قرارگاه‌های امام حسن مجتبی(ع) آغاز شد.

وی با بیان اینکه در دوره دوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه در سه مرحله و همزمان با دهه ولایت و امامت، دهه اول محرم و دهه پایانی ماه صفر برگزار می‌شود، افزود: امروز با یک حرکت جهادی و با همت و مشارکت بانک رسالت توزیع 5 هزار بسته لوازم‌التحریر را بین دانش‌آموزان نیازمند داریم.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به اینکه در فصل بازگشایی مدارس قرار داریم، بیان کرد: رزمایش امروز با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند برگزار شد و این کمک‌ها در اختیار دانش‌آموزان نیازمند در مناطق محروم استان قرار می‌گیرند.

وی ارزش هر بسته را 130 هزار تومان بیان کرد و گفت: ارزش کلی 5 هزار بسته لوازم‌التحریری که امروز بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود چیزی در حدود 650 میلیون تومان است.

معروفی با بیان اینکه در هر بسته یک عدد کیف منقش به عکس سردار سلیمانی وجود دارد، گفت: این اقدام در راستای ترویج مکتب سردار سلیمانی میان دانش‌آموزان است.

وی با اشاره به اینکه انواع لوازم‌التحریر شامل مداد رنگی، مداد مشکی و قرمز، مداد تراش، پاک کن، دفترچه و خودکار نیز در این بسته‌ها قرار دارد، اظهار کرد: این حرکت جهادی در راستای ترویج مکتب سردار سلیمانی است.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به اینکه رزمایش کمک مؤمنانه از اربعین تا رحلت حضرت رسول(ص) و شهادت امام رضا(ع) برگزار می‌شود، گفت: از آنجا که امسال پیاده‌روی اربعین را در دهه پایانی ماه صفر نداریم از همه مردم دعوت می‌شود کمک‌های خود را در مسیر رزمایش کمک مؤمنانه قرار دهند.

وی با بیان اینکه اربعین امسال همه با شعار «ما ملت امام حسینیم» به صحنه کمک به همنوعان بیاییم، افزود: تا زمانی که ویروس کرونا وجود داشته باشد و مردم ما نیاز داشته باشند با مشارکت همه مردم، خیران و همه رده‌های حمایتی در صحنه هستیم و به کمک نیازمندان می‌شتابیم.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان اظهار کرد: این حرکت‌ها و تبعیت مردم از امام و ولایت و کمک به نیازمندان، خاری در چشم دشمنان اسلام و نظام است.

وی با بیان اینکه بنای حسینیه‌ای که امروز در آن قرار داریم توسط سردار سلیمانی گذاشته شده است، تأکید کرد: امروز این حسینیه به مکانی برای ترویج مکتب حاج قاسم و کمک‌های مؤمنانه تبدیل شده است.

انتهای پیام
captcha