تولید مجموعه پوستر «مثل خودش» در کرمان
کد خبر: 3924814
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱

تولید مجموعه پوستر «مثل خودش» در کرمان

رئیس حوزه هنری کرمان از تولید مجموعه پوستر «مثل خودش» روایت سردار شهید قاسم سلیمانی از همرزمان شهیدش خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از حوزه هنری استان، مجتبی اسدی، رئیس حوزه هنری استان امروز چهارشنبه، 2 مهرماه با اشاره به تولید مجموعه پوستر «مثل خودش»، گفت: این مجموعه پوستر در بردارنده روایت‌های سردار شهید قاسم سلیمانی از همرزمان شهیدش است.

وی با بیان اینکه در نخستین روز هفته دفاع مقدس و با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه، استاندار کرمان و فرمانده سپاه ثارالله استان از این مجموعه رونمایی شده است، افزود: مجموعه پوستر «مثل خودش» به‌همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان و با مشارکت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان و صدا و سیمای مرکز استان تولید شده است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کرمان با بیان اینکه کمیل کریمی تصویرسازی، احمد ایزدی نگارش روایات و امین زاده‌تقی مدیریت تولید مجموعه پوستر «مثل خودش» را به عهده دارد، بیان کرد: کمیک موشن‌های مجموعه «مثل خودش» نیز با متحرک‌سازی محمد فلاحیان، گویندگی امیرمشتاق رودساز و صدابرداری سامان مهدوی در هفته دفاع مقدس از طریق شبکه استانی کرمان و فضای مجازی منتشر می‌شود.

وی از اهدای تندیس چهره هنر انقلاب اسلامی در سال 98 نیز به احمد یوسف‌زاده نویسنده کتاب «آن بیست و سه نفر» و «اردوگاه اطفال» خبر داد و تصریح کرد: روند انتخاب چهره سال هنر انقلاب اسلامی با فعال شدن ستاد «هفته هنر انقلاب اسلامی» در بهمن‌ماه سال 98 آغاز شده است.

اسدی اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا و ایجاد محدودیت‌هایی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و لغو برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی، معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی را تا هفته دفاع مقدس به تعویق انداخت.

وی تأکید کرد: معیارهایی مانند «خلق اثری با انتشار و یا گستره مخاطب بالا»، «سوابق ارزنده در خصوص آموزش هنر به هنرمندان جوان انقلابی»، «فعالیت مؤثر در جبهه فرهنگی و هنری انقلاب»، «دارا بودن تجربه جریان‌سازی فرهنگی ـ هنری همسو با انقلاب اسلامی» و «واکنش هنرمندانه به جریان‌های معارض فرهنگی در انتخاب و معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی» مد نظر بوده است.

انتهای پیام
captcha