امضای تفاهم‌نامه تأمین مسکن ایثارگران بین بنیاد شهید و استانداری کرمان
کد خبر: 3924598
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹

امضای تفاهم‌نامه تأمین مسکن ایثارگران بین بنیاد شهید و استانداری کرمان

در دومین روز هفته دفاع مقدس، رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و استاندار کرمان تفاهم‌نامه تأمین مسکن و اشتغال ایثارگران را امضا کردند.

به گزارش ایکنا از کرمان، مراسم امضای تفاهم‌نامه تأمین زمین، ساخت مسکن برای 2 هزار ایثارگر، ساماندهی اشتغال و کارآفرینی برای هزار و 200 ایثارگر و ساماندهی گلزارهای شهدای زیر 10 مزاری امروز سه‌شنبه، اول مهرماه در دومین روز هفته دفاع مقدس با حضور سعید اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در کرمان برگزار شد.

احمد گروهی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای گلگون‌کفن گلزار شهدای کرمان، گفت: امروز تفاهم‌نامه‌ای بین معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و استاندار کرمان امضا می‌شود.

وی با بیان اینکه اوج افتخارات نظام اسلامی در هشت سال دفاع مقدس رقم خورده است، افزود: بعد از گذشت چهل سال هنوز آثار رشادت‌های شهدا راهگشای امور ما در زندگی است.

مدیرکل بنیاد شهید کرمان با اشاره به اینکه شهدا انسان‌های بی‌بدیل و بی‌نظیری بودند، افزود: بعد از گذشت 17 روز از مسئولیتم به خدمت حاج قاسم رسیدم، شهید سلیمانی به من گفت: نگران نباش؛ آنچه را که از عهده بنیاد شهید بر نیامد من انجام خواهم داد و شما اصلاً نگران نباش.

وی با بیان اینکه گرفتاری‌ها و مشکلات بسیار زیاد است اما با تعامل با مسئولان استان کرمان این مشکلات را برطرف خواهیم کرد، اظهار کرد: حدود هزار و 37 شهید در گلزار شهدای شهر کرمان مدفون هستند که فضای بسیار معنوی ایجاد کرده است.

گروهی بیان کرد: مزار شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان و در جوار همرزمان شهیدش قرار داد و روزانه تعداد بسیار زیادی از مردم از سراسر کشور برای زیارت مزار حاج قاسم به این مکان مقدس مراجعه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه 19 هزار و 897 نفر جانباز در استان کرمان داریم و هزار و 258 آزاده داریم که قهرمانان ملی ما هستند، افزود: حاج قاسم نیمه‌های شب به گلزار شهدای کرمان می‌آمد، با شهدا سخن می‌گفت و با خدا راز و نیاز داشت.

مدیرکل بنیاد شهید کرمان با بیان اینکه ترویج مکتب حاج قاسم و سبک زندگی او را باید در جامعه ترویج داد، تأکید کرد: حاج قاسم فردی خستگی‌ناپذیر و عبد خداوند بود و کور شدن چشم دشمنان اسلام با رفتن در مسیر حاج قاسم ممکن می‌شود.

انتهای پیام
captcha