دستگیری عامل شهادت رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فهرج در کمتر از یک ساعت
کد خبر: 3924549
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶

دستگیری عامل شهادت رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فهرج در کمتر از یک ساعت

فرمانده انتظامی کرمان از دستگیری عامل شهادت هادی رئیسی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فهرج در کمتر از یک ساعت و کشف ۵۸۹ کیلو و ۵۰۶ گرم مواد افیونی در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از فرماندهی انتظامی استان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان امروز سه‌شنبه، اول مهرماه در تشریح جزئیات دستگیری عامل شهادت «هادی رئیسی»، گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فهرج با اقدامات اطلاعاتی از عبور محموله سنگینی از مواد افیونی از شهرستان فهرج مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران در روستای علی‌آباد چاهدگال به یک دستگاه خودرو نیسان برخورد و با سرنشینان مسلح آن درگیر شدند که متأسفانه ستوان یکم هادی رئیسی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فهرج در این درگیری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

ناظری بیان کرد: خودرو اشرار از محل درگیری متواری شد اما با سرعت عمل و هوشیاری مأموران پلیس در کمتر از یک ساعت توقیف و قاتل مسلح دستگیر شد.

وی با اشاره به کشف ۲ قبضه سلاح و مقادیر زیادی مهمات در این عملیات، تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودرو ۴۴۳ کیلو و ۸۰۳ گرم تریاک، ۱۱۹ کیلو و ۴۰۱ گرم حشیش، ۱۵ کیلوگرم شیشه و ۱۱ کیلو و ۳۰۰ گرم هروئین کشف کردند.

فرمانده انتظامی کرمان در پایان گفت: پلیس کرمان با شهادت فرزندان سبز قامتش قد خم نمی‌کند بلکه قوی‌تر می‌شود و با تمام توان با قاچاقچیان مواد افیونی مقابله می‌کند.

انتهای پیام
captcha