برگزاری مراسم تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس در کرمان
کد خبر: 3924299
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶

برگزاری مراسم تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس در کرمان

با حضور امام جمعه و استاندار کرمان، مراسم تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس کرمان امروز دوشنبه، ۳۱ شهریورماه همزمان با سراسر کشور در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، مراسم تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در استان، همزمان با سراسر کشور با حضور حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان، محمدجواد فدایی، استاندار کرمان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، سرتیپ دوم ستاد امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران، پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس و خانواده‌های معظم شهیدان در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد.

پخش مستقیم دیدار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم آغاز هفته دفاع مقدس به‌صورت ارتباط تصویری با رزمندگان دوران دفاع مقدس از جمله برنامه‌های این آیین است.

در این مراسم از 76 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس با محوریت مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان رونمایی شد.

برپایه این گزارش، در مراسم تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت از تعدادی از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در استان کرمان با حضور امام جمعه کرمان، استاندار و جمعی از مسئولان تجلیل شد.

یادآور می‌شود، نخستین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان اقتدار، ولایتمداری و همبستگی ملی، روز سه‌شنبه، اول مهر با نام جوانان، سربازان و دانش‌پژوهی ، روز چهارشنبه دوم مهر با عنوان تولید ملی، آمادگی دفاعی و خودباوری‌، روز پنجشنبه سوم مهر با نام شهیدان، ایثارگران و فخر‌آفرینان‌، روز جمعه چهارم مهر با نام معنویت، خانواده و سلامت‌، روز شنبه پنجم مهر با عنوان رزمندگان، پیشکسوتان و زنان اسوه صبر و مقاومت‌، روز یکشنبه ششم مهر به نام بصیرت‌افزایی، دشمن‌شناسی و استکبارستیزی و روز دوشنبه هفتم مهر با عنوان فرماندهان، عزت‌مداران و حماسه‌آفرینان نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام
captcha