توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق محروم کرمان از سوی هلال احمر
کد خبر: 3923986
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰

توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق محروم کرمان از سوی هلال احمر

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر کرمان گفت: بسته‌های معیشتی، حمایتی، زیستی و لوازم‌التحریر در مناطق محروم استان توزیع شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از جمعیت هلال احمر استان، حسین سام‌زاده، معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان امروز یکشنبه، 30 شهریورماه گفت: توزیع بسته‌های معیشتی، حمایتی، زیستی و لوازم‌التحریر بخش دیگری از طرح نذرآب 3 در مناطق محروم استان است.

وی افزود: بیش از هزار و 500 سبد غذایی، پروتئینی، بهداشتی و شوینده، لوازم‌التحریر، البسه (نوزادان و کودکان)، پتو و شیرخشک بین خانواده‌های کم‌برخوردار توزیع شده است.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر کرمان بیان کرد: با همکاری داوطلبان و خیران جمعیت هلال احمر استان کرمان جهیزیه‌ای شامل فرش، اجاق گاز، پتو و کولرآبی برای پنج زوج جوان نیز تأمین شده است.

وی با اشاره به محرومیت و عدم وجود سرویس‌های بهداشتی و حمام در برخی از روستاها، افزود: قریب به 200 چشمه سرویس بهداشتی و حمام با مشارکت خیران جمعیت هلال احمر و همکاری بخشداری، بنیاد مسکن و کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ریگان در روستاهای مورد نیاز احداث خواهد شد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمان اظهار کرد: هزینه ساخت و احداث این سرویس‌های بهداشتی و حمام در مجموع یک میلیارد تومان تخمین زده شده است.

وی تصریح کرد: سومین دوره طرح ملی نذرآب از 26 تا 28 شهریورماه با هزینه یک میلیارد و 400 میلیون تومان با همکاری داوطلبانه 25 پزشک و پیراپزشک، 30 عضو جوان و داوطلب و 40 نفر کادر اجرایی به مدت سه روز در شهرستان ریگان اجرا شده است.

انتهای پیام
captcha