مراسم تجلیل از سربازان نمونه کرمانی برگزار می‌شود
کد خبر: 3923844
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵

مراسم تجلیل از سربازان نمونه کرمانی برگزار می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی کرمان با اشاره به اینکه مراسم تجلیل از سربازان نمونه استان با محوریت نیروی انتظامی برگزار می‌شود، گفت: این برنامه با همکاری سپاه و ارتش اجرایی می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از فرماندهی انتظامی استان، سرهنگ مجید خواجویی، معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی استان، امروز شنبه، 29 شهریورماه با بیان اینکه دشمن دست از دشمنی خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بر نداشته است، گفت: امروز ادامه دادن راه شهدا بر ما واجب است؛ چرا که این شهدا بودند که عزت و اقتدار کشور را به‌وجود آوردند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی از جنگ تحمیلی و نیروی انتظامی تا شهدای مدافع حرم و مدافعان سلامت، افزود: درب باغ شهادت در نیروی انتظامی همچنان باز است و برای تأمین امنیت کشور این نیروها جان خود را تقدیم می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی کرمان با بیان اینکه نظم و امنیت در جامعه یک محصول اجتماعی است و از مردم به‌واسطه همکاری آن‌ها در برقراری امنیت عمومی جامعه قدردانی می‌کنیم، بیان کرد: در آستانه آغاز ایام هفته دفاع مقدس قرار داریم و ناجا نیز برنامه‌هایی برای گرامیداشت این هفته در استان کرمان تدارک دیده است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه نقش نیروی انتظامی در دفاع مقدس در این ایام در موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود، اظهار کرد: برنامه‌های مشترکی نیز با سایر نیروهای مسلح مستقر در استان داریم.

خواجویی با بیان اینکه تأمین امنیت تمام برنامه‌هایی که در هفته دفاع مقدس در استان برگزار می‌شود بر عهده نیروی انتظامی است، ادامه داد: این برنامه‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم تجلیل از سربازان نمونه استان کرمان با محوریت نیروی انتظامی برگزار می‌شود، بیان کرد: این برنامه با همکاری سپاه و ارتش اجرایی می‌شود و از تعدادی از سربازان نمونه استان کرمان که در عرصه‌های مختلف اثرگذار بوده‌اند، تجلیل خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی کرمان با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس کمک‌های مؤمنانه مورد تأکید مقام معظم رهبری از سوی مجموعه نیروی انتظامی بین نیازمندان توزیع خواهد شد، افزود: مواسات و همدلی ایجاد شده در کشور بعد از بیانات رهبر معظم انقلاب بسیار گسترده شده و از ابتدای این طرح در دو مرحله کمک‌های مؤمنانه در استان داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از کارکنان نیروی انتظامی ماهانه بخشی از حقوق دریافتی خود را به این کمک‌ها اختصاص داده‌اند، اظهار کرد: در ایام هفته دفاع مقدس دیدار با خانواده شهدا و سرکشی به آن‌ها را در برنامه داریم.

انتهای پیام
captcha