توزیع 30 هزار و 700 پرس غذای گرم بین نیازمندان کرمان از سوی اوقاف
کد خبر: 3923185
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
جلالی اعلام کرد:

توزیع 30 هزار و 700 پرس غذای گرم بین نیازمندان کرمان از سوی اوقاف

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان از توزیع 30 هزار و 700 پرس غذای گرم بین نیازمندان استان کرمان به ارزش 3 میلیارد ریال خبر داد و گفت: خیرین استان حضور پررنگی در اجرای این طرح داشته و 700 سبدغذایی به ارزش 5 میلیارد ریال از سوی خیرین استان کرمان در بین نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علی جلالی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان کرمان امروز سه‌شنبه، 25 شهریورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح شمیم حسینی در بقاع متبرکه استان کرمان گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان در راستای توصیه رهبر معظم انقلاب، خیزش عمومی برای کمک به افراد آسیب دیده از بیماری کرونا را در قالب رزمایش ضیافت همدلی و شمیم حسینی را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه اداره کل اوقاف استان کرمان توانسته از محل موقوفات و کمک‌های خیران گام‌های بزرگی رابرای کمک به افراد و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا بردارد افزود: اجرای این طرح از طریق مراکز افق باعث گسترش تکریم امامزادگان عظیم‌الشان، مساجد و هیئت‌های مذهبی شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان بیان کرد: در راستای اجرای این طرح در دهه اول محرم امسال بیش از 3 هزار سبد غذایی به ارزش 5 میلیارد ریال از محل موقوفات و بقاع متبرکه تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

وی از توزیع 30 هزار و 700 پرس غذای گرم بین نیازمندان استان کرمان به ارزش 3 میلیارد ریال خبر داد و گفت: خیرین استان حضور پررنگی در اجرای این طرح داشته و 700 سبدغذایی به ارزش 5 میلیارد ریال توسط خیرین استان کرمان در بین نیازمندان توزیع شده است.

جلالی با اشاره به اینکه امسال برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم به دلیل شیوع ویروس کرونا با محدودیت‌هایی روبه‌رو بود افزود: برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیش از 14هزار و 700 عدد ماسک و مواد ضدعفونی به اعتباری بالغ بر270 میلیون ریال به هیئت‌های مذهبی تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه توزیع بسته‌های غذایی در راستای رزمایش مواسات و همدلی بوده است که امیدواریم با کمک خیران این اقدامات ادامه داشته باشد گفت: هر چند شیوع ویروس کرونا مشکلات زیادی را در جامعه ایجاد کرده اما شاهد موجی از کمک‌های مردمی در کشور به محرومان هستیم.

انتهای پیام
captcha