توزیع یک میلیون ماسک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در کرمان
کد خبر: 3923177
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸

توزیع یک میلیون ماسک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در کرمان

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمان از توزیع یک میلیون ماسک ارزان قیمت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، مهران شیخی مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمان امروز سه‌شنبه، 25 شهریورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمان با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در توزیع ماسک زیر قیمت بازار در بین مردم گفت: از تاریخ 27 مرداد ماه تا کنون یک میلیون عدد ماسک ارزان قیمت در استان کرمان توزیع شده است.

وی از توزیع ماسک در 14 شهرستان و در 18 مرکز به همت اتحادیه انجمن‌ها اسلامی دانش آموزان خبر داد و افزود: این خدمات به وسیله دانش آموزان انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمان و با پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان در حال انجام است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمان این اقدامات را یک خدمت اجتماعی بیان کرد و گفت: از تاریخ 20 شهریورماه جاری نیز توزیع ماده ضد عفونی ارزان قیمت نیز آغاز شده است.

وی با اشاره به جزئیات بهره‌مندی از این اقلام بهداشتی ارزان قیمت گفت: مردم استان کرمان با مراجعه به وب سایت «هست اینجا» می‌توانند جهت ثبت نام این اقلام کنند.

شیخی با بیان اینکه جهت جلوگیری از احتکار این کالاها طبق روال گذشته در توزیع ماسک به هر کد ملی یک ماده ضد عفونی یک لیتری تعلق می‌گیرد اظهارکرد: تا پایان مهر ماه این خدمت اجتماعی در سراسر استان برقرار خواهد شد.

وی تأکید کرد: مردم استان کرمان جهت جلوگیری از تجمع و سهولت تحویل ماسک و ماده ضد عفونی کننده طبق پیامک ارسالی پس از ثبت نام به مراکز توزیع در سطح استان مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha