آزمون جذب و گزینش روحانیان مستقر در کرمان برگزار شد
کد خبر: 3922840
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳

آزمون جذب و گزینش روحانیان مستقر در کرمان برگزار شد

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کرمان از برگزاری آزمون جذب و گزینش روحانیان مستقر در این استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام محسن عارفی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان امروز دوشنبه، 24 شهریورماه گفت: مصاحبه جذب و گزینش روحانیان مستقر استان کرمان با حضور رابط مناطق جنوب کشور در قرارگاه تحول اجتماعی، مسئول جذب و گزینش و معاونت ارتباطات، معاونت راهبردی و نماینده بنیاد علوی و نماینده تشکل‌های مردمی در اداره‌کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.

وی با بیان اینکه مراحل این مصاحبه به‌صورت حضوری و امتیازبندی انجام می‌شود، افزود: شرکت‌کنندگان در آزمون در حوزه‌های علوم قرآنی و مباحث عمومی تبلیغ، احکام، امت و امامت، مسائل اجتماعی، فرهنگی و مسائل روز جامعه به سؤالات پاسخ دادند که در پایان بر اساس اعلام نیاز هر شهرستان روحانی مستقر در مناطق محروم اعزام می‌شود.

معاون تبلیغات اسلامی کرمان بیان کرد: در حال حاضر روند اجرای این مصاحبه در شهرستان کرمان بر اساس سهمیه هر شهرستان انجام می‌شود به همین منظور این مصاحبه روز شنبه با حضور روحانیانی از شهرستان‌های راور، بافت، بردسیر، رفسنجان، زرند، راین، سیرجان، کرمان و ماهان در شهرستان کرمان انجام شد.

عارفی تصریح کرد: امروز از روحانیان مستقر در شهرستان‌های بم، ریگان، فهرج، عنبرآباد و کهنوج به میزبانی شهرستان جیرفت مصاحبه اخذ می‌شود و در پایان، آزمون مصاحبه در شهرستان‌های رودبار جنوب و قلعه گنج انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه روحانیان مستقر نقش زیادی در زندگی اجتماعی و فردی مردم به‌ویژه در مناطق روستایی دارند، اظهار کرد: در نظر داریم بر اساس نیاز هر شهرستان شرایط جذب ۱۰۰ روحانی را فراهم کنیم. این آزمون با هدف فراگیر کردن خدمات دینی و فرهنگی به تمام آحاد مردم به‌ویژه در مناطق روستایی برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha