اجرای طرح «نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال» در کرمان
کد خبر: 3919843
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲

اجرای طرح «نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال» در کرمان

طرح «نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال» با حضور اعضای کانون‌های جوانان، دانشجویی، روستایی، طلاب و دانش‌آموزی در ایام سوگواری و عزاداری اباعبدالله(ع) در سراسر کرمان در حال اجراست.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: یکی از اهداف والای جمعیت هلال احمر آشناسازی هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان این مرز و بوم با منش انسان‌دوستانه حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و خاندان با وفای ایشان است.

وی با اشاره به خدمات‌رسانی موفق جمعیت هلال احمر به زائران اربعین حسینی در سال‌های گذشته، افزود: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به‌منظور پیاده‌سازی پروتکل‌های بهداشتی در مراسم مذهبی ماه محرم سال ۱۳۹۹ با توجه به شیوع ویروس کرونا طرح «نذر سلامت همراه با خادمان حسینی هلال» را اجرا می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان بیان کرد: این طرح از تاریخ ۳۰ مرداد تا ۱۱ شهریورماه سال جاری و به مدت ۱۳ روز در سطح هیئت‌های بزرگ استان با حضور گسترده اعضای جوانان جمعیت هلال احمر در قالب گروه‌های ۵ نفره در حال اجراست.

فلاح تصریح کرد: ارائه توصیه‌های بهداشتی لازم به عزاداران در هر برنامه از سوی اعضای جوان آموزش‌دیده، کنترل پوشش ماسک عزاداران و راهنمایی افراد بدون ماسک برای دریافت ماسک، راهنمایی عزاداران برای رعایت فاصله ۲ متری و ضدعفونی دست‌های عزاداران از جمله رویکردهای مهم این طرح است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان اظهار کرد: در این طرح همکاری در ضدعفونی محل برگزاری مراسم قبل و بعد از هر برنامه، تب‌سنجی و غربالگری افراد دارای علایم بیماری چون سرفه، عطسه در ورودی هیئت‌ها و همکاری در نشانه‌گذاری برای تعیین فواصل استقرار عزاداران از جمله اقداماتی است که انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha