معرفی شهدای نیروی انتظامی لرستان در کتاب «سرو قامتان»
کد خبر: 3918091
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸

معرفی شهدای نیروی انتظامی لرستان در کتاب «سرو قامتان»

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان با اشاره به تألیف کتاب «سروقامتان» با هدف معرفی شهدای نیروی انتظامی لرستان، گفت: بخشی از محتوایی که در موزه فرهنگی دفاع مقدس نگهداری می‌شود مربوط به شهدای ناجا است.

معرفی شهدای نیروی انتظامی لرستان در کتاب «سروقامتان»به گزارش ایکنا از لرستان، به‌نقل‌‌ از روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، نیروی انتظامی استان لرستان 360 شهید والامقام را  تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که در راستای معرفی این شهدا، کتابی تحت عنوان «سروقامتان» توسط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به چاپ می‎رسد.

محسن رشیدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان درباره تألیف کتاب سروقامتان، گفت: تألیف کتاب زندگی‌نامه شهدای نیروی انتظامی لرستان در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کلید خورده است و با  22 خانواده از خانواده‌های این شهدا مصاحبه‌هایی انجام شده و این مصاحبه‌ها پیاده سازی شده و در آینده نزدیک در قالب کتابی تحت عنوان «سرو قامتان» چاپ و منتشر می‌شود.

وی به آمار بالای رزمندگان، ایثارگران و جانبازان نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: باید تلاش کنیم که با مساعدت و همکاری فرماندهی نیروی انتظامی و همکاران وی در لرستان اطلاعات این افراد را نیز جمع‌آوری کنیم که در قالب کتاب خاطرات و زندگی‌نامه چاپ و منتشر شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان هر گونه تعلل در جمع‌آوری خاطرات شهدا، ایثارگران و جانبازان را موجب خسران و افسوس دانست و با اشاره به نقش نیروی انتظامی در تأمین امنیت کشور اظهار کرد: فرزندان این ملت در نیروی انتظامی هم در دوران دفاع مقدس در کنار برادران سپاهی و ارتشی خود، در میدان مبارزه با دشمن متجاوز خوش درخشیدند و هم امروز در درگیری با اشرار، منافقین و تأمین امنیت مرزهای کشور نقش اساسی و محوری دارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به شهدای مدافع امنیت اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس برای ناجا هنوز تمام نشده است و دلاور مردان نیروی انتظامی روزانه در شرق و غرب کشور با اشرار و قاچاقچیان درگیر هستند.

رشیدی در پایان به محتواسازی موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: در آینده بخشی از محتوایی که در موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس نگهداری می‌شود مربوط به شهدای ناجا است.

انتهای پیام
captcha