۳۰۵ هزار بانوی بسیجی در کرمان حضور دارند
کد خبر: 3909133
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶

۳۰۵ هزار بانوی بسیجی در کرمان حضور دارند

مسئول جامعه بسیج زنان سپاه ثارالله کرمان گفت: در استان ۳۰۵ هزار بانوی بسیجی داریم که در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری و به‌ویژه در اردوهای جهادی فعالیت دارند.

به گزارش ایکنا از کرمان، اکرم رنجبر، مسئول جامعه بسیج زنان سپاه ثارالله استان، دیروز دوشنبه، 16 تیرماه در دیدار جمعی از کارکنان سازمان بسیج جامعه زنان با امام جمعه کرمان به‌مناسبت هفته عفاف و حجاب، اظهار کرد: بسیج عمومی زنان یکی از بزرگترین تشکل‌های زنان در سطح کشور است و در استان ۳۰۵ هزار بانوی بسیجی داریم که ۱۵۰ هزار عضویت فعال دارند و مابقی عادی هستند که در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری و به‌ویژه در اردوهای جهادی فعالیت دارند.

وی افزود: هفت هزار و ۹۳ کارگاه همسرداری در پایگاه‌های شهر کرمان و ۳۶۰ مورد تأمین جهیزیه و تولید یک میلیون و ۲۰۰ هزار عدد ماسک از فعالیت‌های بسیج زنان بوده و به برکت کنگره شهدا، بانوان فعال عرصه دفاع مقدس را شناسایی کردیم و در حال حاضر ۹۲ بانوی ایثارگر در سطح استان داریم.

رنجبر بیان کرد: از سال ۹۷ حدود چهار کتاب تألیف کردیم و در بحث فضای مجازی کانال در مسیر آرامش مشاوره مذهبی راه‌اندازی شده و همچنین گروه سربازان مادر برای جهادگران تشکیل شده، کارگاه‌های مادرانه و دخترانه برگزار و پیاده‌روی‌های عفاف و حجاب و اهدای گل به افراد بدحجاب اجرا شده است.

وی تصریح کرد: برای بهبود وضعیت، نیاز به جریان‌سازی در بخش عفاف و حجاب در دو سطح کلان و خرد است، فضاسازی بیلبوردهای شهری به این امر اختصاص داده شود، همچنین از صدا و سیما، مؤسسه سراج و بخش فرهنگی سپاه می‌خواهیم در راستای تکریم خانواده، بحث عفاف و حجاب را به‌طور ویژه پیگیری کنند.

مسئول جامعه بسیج زنان سپاه ثارالله کرمان با تأکید بر ترویج و تبلیغ پیوند فاطمی، گفت: در سراسر استان کرمان سال گذشته یک هزار و 200 زوج و امسال ۴۰۰ زوج داشتیم و امیدواریم، این سبک زندگی را سرلوحه کار قرار دهند.

انتهای پیام
captcha