جریان نفاق به دنبال متهم کردن حاکم جامعه اسلامی هستند
کد خبر: 3908383
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
سعادت‌فر:

جریان نفاق به دنبال متهم کردن حاکم جامعه اسلامی هستند

امام جمعه جیرفت گفت: جریان نفاق به دنبال متهم کردن حاکم جامعه اسلامی هستند و غرب‌گرایان مقامات معنوی امام امت را درک نمی‌کنند.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر امام جمعه جیرفت در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهرستان با بیان اینکه ویروس کرونا در درون بدن انسان رشد می‌کند، گفت: ویروس بی‌تقوایی نیز اگر در وجود انسان قرار بگیرد، انسان را متلاشی می‌کند از این رو باید زمینه ورود وسوسه‌ها را گرفت.

‏وی به تفاوت بین جریان نفاق و ایمان در فرهنگ قرآنی اشاره کرد و افزود: در این فرهنگ بین دو جریان تفاوت زیادی قایل شده است، جریان نفاق به دنبال متهم کردن حاکم جامعه اسلامی هستند و غرب‌گرایان مقامات معنوی امام امت را درک نمی‌کنند.

‏ امام جمعه جیرفت با بیان اینکه همشینی و همراهی با امام ظرفیت می‌خواهد، بیان کرد: اگر انسان آلوده به محب دنیا شود از رهبری جدا می شود.

‏سعادت‌فر فتنه امروز جامعه را تخریب جایگاه ولایت دانست و گفت: این فتنه توسط غرب‌گرایان در حال انجام است، بنابراین همه هوشیار باشند تا در این نقشه گرفتار نشوند.

امام جمعه جیرفت ضمن تشکر از همه مسئولان بهداشت و درمان از کمبود امکانات و تجهیزات درمانی در منطقه جنوب کرمان انتقاد کرد و خطاب به مسئولان ملی تأکید کرد: کیت تست کرونا و کمبود تخت بیمارستانی در جنوب کرمان قابل لمس است از این رو نیازمند توجه ویژه‌ای به این بخش برای برطرف شدن مشکلات هستیم.

انتهای پیام
captcha