بهره‌برداری از ۲ مدرسه استثنایی در شرق کرمان
کد خبر: 3908031
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰

بهره‌برداری از ۲ مدرسه استثنایی در شرق کرمان

مدارس استثنایی تلاش نرماشیر و بنت‌الهدی فهرج با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدرضا فرحبخش، معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل نوسازی مدارس استان امروز، 11 تیرماه در مراسم افتتاح ۲ مدرسه استثنایی با بیان اینکه ساخت و بازسازی مدارس استثنایی و عشایری استان از اولویت‌های اداره‌کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان است، گفت: در راستای برقراری عدالت آموزشی در سراسر استان این اولویت‌ها در دستور کار نوسازی مدارس قرار گرفته است.

وی در ارتباط با افتتاح مدرسه استثنایی بنت‌الهدی فهرج افزود: این مدرسه نیاز شهرستان بود که امروز با حضور رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی و نماینده مردم شهرستان‌های شرق استان کرمان این پروژه اولویت‌دار و مورد نیاز افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

معاون مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس کرمان بیان کرد: این مدرسه با 8 کلاس درس و 702 مترمربع زیربنای آموزشی در شهر فهرج و ویژه دانش‌آموزان استثنایی این شهرستان ساخته و تحویل آموزش و پرورش شهرستان فهرج شده است‌.

وی با اشاره به اینکه مدرسه قدیمی استثنایی بنت‌الهدی فهرج تخریبی بود و نیاز به بازسازی داشت، تصریح کرد: ساختمان جدید آموزشی بنت‌الهدی فهرج با تمامی تجهیزات و امکانات پذیرای 60 دانش‌آموز فهرجی با نیازهای ویژه است.

فهرحبخش با بیان اینکه مدرسه استثنایی بنت‌الهدی شهرستان فهرج با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است، گفت: این واحد آموزشی دارای 400 متر حصارکشی و 4 هزار متر مربع محوطه‌سازی است.

وی همچنین در مراسم افتتاح مدرسه استثنایی تلاش نرماشیر گفت: این پروژه آموزشی که نیاز شهرستان نرماشیر و دانش‌آموزان استثنایی این شهرستان بود که امروز به بهره‌برداری رسیده است.

معاون مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس کرمان بیان کرد: مدرسه استثنایی تلاش شهرستان نرماشیر با پنج کلاس درس و 305 مترمربع زیربنای آموزشی با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد و 500 میلیون ریال در شهر نرماشیر ساخته و تحویل آموزش و پرورش شده است.

انتهای پیام
captcha