تضعیف روحیه انقلابی مساوی با نفوذ استکبار جهانی است
کد خبر: 3907924
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰

تضعیف روحیه انقلابی مساوی با نفوذ استکبار جهانی است

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: امروز رسالت روحانیت از همه سنگین‌تر است و نباید اجازه دهیم روحیه انقلابی از ملت ایران گرفته شود، زیرا از بین رفتن روحیه انقلابی مساوی با نفوذ دشمن و استکبار جهانی است.

تضعیف روحیه انقلابی مساوی با نفوذ استکبار جهانی استبه گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا امروز 10 تیر در نشستی با اساتید و طلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) تاکستان، گفت: حوزه‌های علمیه همواره بازوی توانمند نظام اسلامی بوده و خواهند بود، لذا طلاب باید در این مسیر ارزشمند و نورانی علاوه بر فراگیری علوم حوزوی، تهذیب و اخلاق را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

وی افزود: امروز مهم‌ترین رسالت حوزه‌های علمیه به‌طور عام جذب داوطلبان علاقه‌مند به کسوت روحانیت و تربیت آن‌ها برای تبدیل شدن به انسانی دانشمند و مهذب است.

مدیر حوزه علمیه قزوین خطاب به طلاب مدرسه تاکستان عنوان کرد: شما سربازان امام زمان (عج) هستید، بدانید مسیر ارزشمندی را انتخاب کرده‌اید که باید قدر این فرصت‌ها را بدانید، مسیر طلبگی هر چند سخت و فراز و نشیب‌هایی دارد، ولی وقتی در این مسیر قدم برداشتیم باید صبور باشیم و با جدیت ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه کانون هدایت بشریت هستند و در عرصه‌های مختلف نقش آفرین و تأثیرگذارند، اظهار کرد: امروز رسالت روحانیت از همه سنگین‌تر است و نباید اجازه دهیم روحیه انقلابی از ملت ایران گرفته شود، زیرا از بین رفتن روحیه انقلابی مساوی با نفوذ دشمن و استکبار جهانی است.

حجت‌الاسلام سبحانی نیا با اشاره به خدمت‌رسانی طلاب و روحانیت حوزه علمیه در دوران شیوع کرونا، بیان کرد: امروز نیز طلاب و روحانیت مانند سال‌های دفاع مقدس در حال خدمت‌رسانی هستند که جای تقدیر و خداقوت دارد.

وی ادامه داد: طلاب و اساتید مدرسه تاکستان نیز در زمان شیوع کرونا به خوبی وارد این عرصه شدند که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام
captcha