طبق نظام قضایی اسلام، اجرای عدالت اساس تمام اصول حیات بشری است
کد خبر: 3907221
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱

طبق نظام قضایی اسلام، اجرای عدالت اساس تمام اصول حیات بشری است

فرماندار شهرستان شیراز ضمن گراميداشت هفته قوه قضائيه گفت: در نظام قضایی اسلام، اجرای عدالت، پایه و اساس همه اصول و ستون حیات بشری به شمار می‌رود.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شیراز، محمدرضا امیری، فرماندار شیراز امروز، 7 تیرماه در دیدار با رئیس کل دادگستری استان فارس و دادستان عمومی و انقلاب شیراز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر آیت‌الله بهشتی و یاران وفادار ایشان، نامگذاری این هفته تحت عنوان قوه قضاییه را فرصت مغتنمی برای تقدیر و تکریم خادمان والای این عرصه برشمرد و گفت: در نظام قضایی اسلام، اجرای عدالت، پایه و اساس همه اصول و ستون حیات بشری به شمار می‌رود.

وی با اشاره به نقش و جایگاه بی‌بدیل قوه قضاییه به عنوان دستگاهی که جان و مال و آبروی مردم در دست آنهاست، تقارن هفته قوه قضاییه با دهه کرامت را به فال نیک گرفته و به همه فعالان این عرصه تبریک گفت.

فرماندار شیراز همچنین از تلاش‌های قوه قضاییه در جریان انتخابات گذشته و نیز حل مسائل و مشکلات کلانشهر شیراز به ویژه در حوزه های امنیتی و اجتماعی قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی، رئیس کل دادگستری فارس نیز در این دیدار ضمن قدردانی از اعضای شورای تامین و فرمانداری شیراز در مدیریت و برگزاری خوب و آرام انتخابات و کنترل بیماری کرونا، عملکرد مثبت فرمانداری شیراز در حل مسائل شهری به ویژه در حوزه شرکتهای معضل دار و مباحث اقتصادی را شایسته تقدیر برشمرد.

حیدر آسیابی دادستان عمومی و انقلاب شیراز نیز در این دیدار از نقش موثر فرمانداری شیراز در انتخابات گذشته و نظم و پیگیری حاکم بر جریان انتخابات و نیز پیشگیری و کنترل بیماری و قطع زنجیره کرونا و نیز عملکرد شایسته شورای تامین استان در حل مشکلات گستره پهناور کلانشهر شیراز قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha