کار جهادی و روحیه انقلابی پیش‌نیاز رشد و بالندگی هستند
کد خبر: 3906543
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱

کار جهادی و روحیه انقلابی پیش‌نیاز رشد و بالندگی هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با تأكید بر اهمیت تلاش بیشتر برای پیشرفت كشور در گام دوم انقلاب گفت: تلاش حداکثری و خالصانه، کار جهادی و روحیه انقلابی پیش‌نیاز و لازمه رشد و بالندگی هستند.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام محمود محمودزاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر امروز، 3 تیرماه در مراسم معارفه خود در این سمت با تبریک فرارسیدن هفته کرامت، گفت: انقلاب اسلامی در اندیشه امام(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) یک موجود زنده و پویاست و هر موجود زنده‌ای برای تکامل و رشد نیازمند تحول‌خواهی و تحول‌گرایی است.

وی با بیان اینکه مبحث تحول‌خواهی و تحول‌گرایی مکمل بیانیه گام دوم است، گفت: برای تحقق تمام عیار نظام پیشرفته اسلامی باید با  نگاه انقلابی و روحیه جهادی برای پیشرفت هر چه بیشتر ایران اسلامی تلاش کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر با تصریح اینکه تلاش حداکثری و خالصانه، کار جهادی و روحیه انقلابی پیش نیاز و لازمه رشد و بالندگی هستند، گفت: برای تحقق این الگوی تمام عیار نیازمند تحول‌خواهی هستیم یعنی به وضعیت موجود قانع نباشیم و دائم برای رشد و بالندگی ایران اسلامی تلاش کنیم.

انتهای پیام
captcha