ایجاد اشتغال اولویت اول برای تحقق جهش تولید است
کد خبر: 3904362
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۴

ایجاد اشتغال اولویت اول برای تحقق جهش تولید است

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شیراز با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به نام جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری و ملزومات تحقق این شعار، ایجاد اشتغال را اولویت نظام در این رابطه برشمرد.

به گزارش ایکنا از فارس، کارگروه اشتغال شهرستان شیراز حول محور اشتغال مددجویان کمیته امداد و آسیب‌های پسا کرونا و چگونگی اعطای تسهیلات به مددجویان و رفع موانع موجود عصر پنج‌شنبه، 22 خردادماه در فرمانداری شیراز تشکیل شد.

عبدالرسول حقیقی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شیراز در این نشست ایجاد اشتغال در سال جهش تولید را اولویت نظام برشمرد و تأکید کرد: فرمانداری شیراز در کنار تمامی دستگاه‌های اجرایی و فعالان اقتصادی شهر موضوع اشتغال را به‌طور جد دنبال خواهد کرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید، بر تسهیل پرداخت وام‌های خوداشتغالی و خودکفایی مددجویان از محل منابع اشتغال روستایی و تلاش در راستای جذب ۱۰۰ درصدی بودجه مشاغل و طرح‌های اقتصادی دائم تأکید کرد.

حقیقی، رفع موانع اشتغال مددجویان و روان‌سازی فرآیندهای پیش نیاز ایجاد شغل در شهرستان، به‌ویژه برای قشرهای کم‌برخوردار را اولویت دستور کار سال جاری این کارگروه برشمرد.

معاون فرماندار شیراز همچنین از اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی خواست تا در زمینه ایجاد تسهیلات ویژه کسب و کارهای آسیب‌دیده از بیماری کرونا و بهبود فرآیندهای مربوط به اخذ این‌گونه تسهیلات در راستای همدلی هرچه بیشتر با اقشار آسیب‌دیده، از هیچ کوششی دریغ نکند.

انتهای پیام
captcha