جوانان مستعد و متدین شناسایی و به حوزه‌های علمیه معرفی شوند
کد خبر: 3902099
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷

جوانان مستعد و متدین شناسایی و به حوزه‌های علمیه معرفی شوند

رئیس حوز علمیه راور گفت: انگیزه معنوی در شهرستان‌های شمالی استان کرمان مشهود است؛ لذا جا دارد که جوانان مستعد و متدین شناسایی و به حوزه‌های علمیه معرفی شوند.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام محمدمهدی مهدیان، رئیس حوز علمیه شهرستان راور امروز یکشنبه، 11 خردادماه در دیدار با امام جمعه کوهبنان، گفت: حوزه علمیه فخریه راور فصل جدیدی در تربیت طلبه تراز انقلاب اسلامی برداشته که در عرصه معرفت‌جویی و بصیرت‌افزایی بر اساس منویات مقام معظم رهبری برنامه‌هایی در دستور کار دارد.

وی افزود: طبق فرهنگ و اندیشه اسلامی، تبیین رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری بر اساس ایده‌های جدید در راستای تربیت نسل جوان گام برداشتیم.

رئیس حوز علمیه شهرستان راور تصریح کرد: انگیزه معنوی در شهرستان‌های شمالی استان کرمان مشهود است؛ لذا جا دارد که جوانان مستعد و متدین شناسایی و به حوزه‌های علمیه معرفی شوند.

مهدیان بیان کرد: شهرستان‌های کوهبنان و راور از نظر سنتی و تدین با هم قرابت خاصی دارند که این مهم در جذب افراد به حوزه‌های علمیه بسیار اثرگذار است.

وی اظهار کرد: بهره‌جستن از وجود اساتید جوان، فضای فیزیکی مناسب و شرایط جغرافیایی حوزه علمیه راور می‌تواند شرایط را برای تربیت جوانان رقم بزند، در شرایط جنگ فرهنگی باید تلاش کنیم که سنگرهای مقاوم در برابر هجمه‌های دشمنان ایجاد کنیم.

رئیس حوزه علمیه راور تأکید کرد: پذیرش ما از پایه تحصیلی هشتم تا پایه یازدهم در دستور کار است که معدل درسی سه سال آخر باید حداقل ۱۶ باشد.

انتهای پیام
captcha