رزمایش کمک‌های مؤمنانه همچنان ادامه دارد
کد خبر: 3901867
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
حسینخانی:

رزمایش کمک‌های مؤمنانه همچنان ادامه دارد

جانشین بسیج حضرت امیرالمومنین(ع) کرمان با اشاره به اینکه در مرحله سوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه دو هزار و 500 بسته غذایی در قالب کمک‌های مؤمنانه بین نیازمندان توزیع می‌شود تصریح کرد: رزمایش کمک‌های مؤمنانه همچنان ادامه دارد و سپاه و بسیج همواره کنار مردم است.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از سپاه ثارالله کرمان، سرهنگ حمیدرضا حسینخانی جانشین بسیج حضرت امیرالمؤمنین(ع) کرمان امروز شنبه، 10 خردادماه گفت: در ایام ماه مبارک رمضان 10 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده ناشی از بیماری کرونا در کرمان توزیع شده است.

وی با عنوان اینکه بیش از دو تن انواع گوشت منجد و 800 بسته بهداشتی نیز در این ایام در بین مردم توزیع شده افزود: افتتاح و راه‌اندازی آشپزخانه برای طبخ غذای گرم هم در این ایام انجام شد و 14 هزار پرس غذای گرم برای افطاری در بین نیازمندان کرمان توزیع شد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین(ع) سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: قبل از فرمایش مقام معظم رهبری و بیان رزمایش کمک‌های مؤمنانه نیز 4 هزار بسته معیشتی کمک‌های مؤمنانه توسط سپاه در کرمان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه در مرحله سوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه دو هزار و 500 بسته غذایی در قالب کمک‌های مؤمنانه بین نیازمندان توزیع می‌شود تصریح کرد: رزمایش کمک‌های مؤمنانه همچنان ادامه دارد و سپاه و بسیج همواره کنار مردم است.

حسینخانی با بیان اینکه حوزه استحفاظی ناحیه حضرت امیرالمؤمنین(ع) جنوب شهرستان کرمان است اظهارکرد: در مجموع 14 هزار بسته معیشتی قبل و بعد از فرمایش رهبر معظم انقلاب بین نیازمندان کرمان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه این کمک‌ها از طریق مساجد و با محوریت ائمه جماعات و جمعه در مساجد توزیع می‌شود گفت: گلباف بیشترین افراد نیازمند و محروم را در حوزه استحفاظی خود دارد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمؤمنین(ع) سپاه ثارالله استان کرمان با ابراز اینکه در شهر کرمان بیشترین افراد محروم در حاشیه شهر کرمان و در شهرک صنعتی است تأکید کرد: محدودیت‌هایی که به‌دلیل شیوع کرونا به وجود آمد باعث شد مشکلات زیادی برای مردم به‌وجود آمده و تعداد زیادی از مردم از نظر اقتصادی بسیار ضربه خوردند.

انتهای پیام
captcha