اهدای بسته حمایتی آستان قدس به نیازمندان تحت پوشش پوشش کمیته امداد کرمان
کد خبر: 3901515
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
صادقی اعلام کرد:

اهدای بسته حمایتی آستان قدس به نیازمندان تحت پوشش پوشش کمیته امداد کرمان

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: قرار شد بسته‌های معیشتی اهدایی آستان قدس رضوی در بین نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد استان کرمان توزیع شود.


به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از کمیته امداد امداد استان کرمان ، یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد استان کرمان امروز یکشنبه، 7 خردادماه گفت: 12 دستگاه دولتی در استان کرمان برنامه توزیع سبد حمایتی تحت عنوان رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه برای کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا داشته‌اند که مشخص نیست این کمک‌‌ها چگونه انجام شده است.

وی با بیان اینکه بعضی خانواده‌ها در استان دو تا سه بسته معیشتی دریافت کردند افزود: متاسفانه 120 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد در استان کرمان هیچ بسته حمایتی دریافت نکردند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بیان کرد: همه این دستگاه‌های حمایتی به خیال اینکه کمیته امداد برای مددجویان تحت پوشش خود بسته‌های حمایتی در نظر گرفته هیچ کمکی به مددجویان کمیته امداد نکردند.

وی با بیان اینکه اواخر ماه مبارک رمضان این موضوع را در دفتر امام جمعه مطرح کردیم گفت: قرار شد بسته‌های معیشتی اهدایی آستان قدس رضوی در بین نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد استان کرمان توزیع شود.

صادقی با اشاره به اینکه سامانه‌ای در استان کرمان طراحی شد که از موازی‌کاری در کمک به افراد نیازمند و آسیب‌دیدگان از کرونا جلوگیری شود افزود: اطلاعات مددجویان کمیته امداد و بهزیستی که مشخص است و در حقیقت این سامانه برای شناسایی سایر نیازمندان در استان کرمان راه‌اندازی شده است.

وی تأکید کرد: تاکنون اطلاعات حدود 20 هزار خانواده نیازمند در استان کرمان در این سامانه ثبت شده است که با هم هم‌پوشانی ندارند.

انتهای پیام
captcha