10هزار ماسک رایگان و بسته‌‌های حمایتی در سیرجان توزیع شد
کد خبر: 3901296
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴

10هزار ماسک رایگان و بسته‌‌های حمایتی در سیرجان توزیع شد

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان از توزیع 10 هزار ماسک رایگان و بسته‌های غذایی بین نیازمندان حاشیه شهر خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از سپاه ثارالله کرمان، علی سلیمی‌دریابیگی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان گفت: 10 هزار ماسک رایگان در رزمایش کمک مؤمنانه بین مردم بی‌بضاعت حاشیه شهر توزیع شد.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان افزود: با توجه به راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک بسیج دانشجویی در شهرستان سیرجان و حضور دانشجویان متخصص، جوان، پرانگیزه، جهادی و انقلابی، در رفع کمبودهای ماسک این مجموعه بخشی از مشکل کمبود را برطرف و امروز هم شاهد توزیع تولیدات کارگاه بین قشرهای نیازمند هستیم.

وی افزود: شیوع ویروس کرونا در کشور و دیدن این همدلی و وحدت و تلاش بی ‌وقفه و مجاهدانه و داوطلبانه مردم برای رفع این بحران خاطرات خوب به یادماندنی برای ملت ایران است.

سلیمی‌دریابیگی با اشاره به اهمیت رعایت موارد بهداشتی و اولویت قراردادن حفظ سلامت افراد حاضر در کارگاه بیان کرد: حدودا ۲۵ نفر خیاط بسیجی ثابت در شیفت‌های مختلف در طی روز از صبح تا عصر در کارگاه‌ تولیدی مجزا، ضدعفونی شده و با لحاظ همه موارد بهداشتی حضور داشتند و دو نوع مختلف از انواع ماسک در کارگاه تولید شده است.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان همچنین از مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه بسیج دانشجویی همزمان با عید فطر خبرداد و گفت: در این مرحله توزیع 100 بسته کمک‌های مؤمنانه بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان بین نیازمندان توزیع شد و در مرحله اول هم که در نیمه دوم ماه مبارک رمضان انجام شد، 100 بسته معیشتی بین نیازمندان حاشیه شهر توزیع شد.

سلیمی‌دریابیگی اظهارکرد: ارزش ریالی بسته‌های کمک مؤمنانه در هر مرحله ۳۰۰ میلیون ریال که شامل برنج، روغن، رب گوجه، ماکارونی، سویا، شکرو مایع ظرفشویی بود.

انتهای پیام
captcha