توزیع 4000 بسته غذایی در مرحله سوم رزمایش مؤمنانه سیرجان
کد خبر: 3901032
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵

توزیع 4000 بسته غذایی در مرحله سوم رزمایش مؤمنانه سیرجان

فرمانده سپاه سیرجان گفت: در مرحله سوم رزمایش مؤمنانه سیرجان 4000 بسته غذایی بین مردم نیازمند و محروم شهرستان سیرجان توزیع می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، علی دستوری فرمانده سپاه سیرجان امروز شنبه، 3 خردادماه در حاشیه اجرای مرحله سوم رزمایش مؤمنانه سیرجان گفت: طی دو مرحله گذشته 14 هزار بسته و در مجموع طی 3 مرحله توزیع شده که 18 هزار بسته‌ غذایی با حمایت خیران تامین و توزیع شد.

وی افزود: 18 هزار بسته غذایی توزیع شده با هزینه 45 میلیارد ریال تامین شدند و مردم ما به همراه نیروهای سپاه پاسداران همیشه و در همه عرصه‌ها پیشقدم بوده‌اند که این‌بار نیز از ابتدای بحران کرونا تاکنون نقش موثری در کمک رسانی داشته اند.

دستوری بیان کرد: مرحله سوم رزمایش امروز انجام و از عصر امروز و در شب عید فطر بین جامعه هدف توزیع می‌شود و این بسته‌های معیشتی شامل برنج، مرغ، قند و شکر، روغن، ماکارونی، رب گوجه و حبوبات و دیگر اقلام غذایی است.

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان نیز با قدردانی از خیران و سپاه گفت: رزمایش مواسات زمینه‌ای شده است که یک حرکت جدید در ادامه حرکت‌های قبلی با یک سامازندهی ویژه و منظم‌تر برای خدمت‌رسانی بهتر به تمام نیازمندان شهر صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه این حرکت‌ها بصیرت دینی است، افزود: مومن کسی است که بصیرت دینی داشته باشد و از ریا پرهیز می‌کند.

حجت‌الاسلام حسینی اظهارکرد: ظرفیت خوبی برای کمک‌رسانی در شهرستان سیرجان وجود دارد و مردم در موارد نیاز پیش‌قدم می‌شوند و با این وحدت رویه و اخلاص عمل کمک‌ها را جمع‌آوری کرده و تلاش هم شده با حفظ کرامت نیازمندان این کمک‌ها توزیع شود.

انتهای پیام
captcha