بیانیه مشترک امام جمعه و استاندار کرمان به‌مناسبت روز قدس
کد خبر: 3900731
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷

بیانیه مشترک امام جمعه و استاندار کرمان به‌مناسبت روز قدس

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمان، محمدجواد فدائی استاندار کرمان و حسین امیری خامکانی رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس پیام مشترکی صادر کردند.


به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی امام جمعه کرمان، محمدجواد فدائی استاندار کرمان و حسین امیری خامکانی رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس پیام مشترکی صادر کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس روز اسلام است. روز قدس روز دفاع از حقی غصب شده است که گذشت زمان و سازش‌کاری منافقان از داغ آن نمی‌کاهد و به رسم عادت، ما را دچار نسیان نمی‌سازد.

قدس قبله اول مسلمین و سرزمین مادری مردان و زنانی است که صاحبان اصلی این سرزمین هستند و در نظم نوین جهانی از این حق مسلم خود محروم گردیده و سال‌هاست که از خانه و سرزمین خود تبعید شده‌اند و یا در اردوگاه ها روزگار می‌گذرانند و تحت شکنجه و ظلم و جنایت قرار می‌گیرند و کودکان مظلوم و بی‌گناه خود را در مقابل خود از دست می‌دهند.

تجربه تاریخی ما نشان داده است که در برابر ظالم جز با اقتدار و قوت و مقاومت نمی‌توان ایستاد. سال‌هاست که منادیان مذاکره و مصالحه با صهیونیست‌ها نیز به این مهم پی برده‌اند و به غیر قابل اعتماد بودن این خوناشام‌های روزگار اذعان دارند.

امروز به برکت رهبری داهیانه و مبتنی بر سنت قرآن و اهل‌بیت(ع)، مقاومت در کشورهای اسلامی توسعه پیدا کرده است و محور مقاومت اسلامی از ایران تا عراق و یمن و فلسطین و سوریه و لبنان و... قوت و قدرت و امتداد یافته است.

دستاورد مهم شهادت سردار رشید جبهه مقاومت اسلامی؛ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این است که مجاهدان سرافراز کشورهای اسلامی در محور مقاومت به نحوی می‌اندیشند که علاوه بر جهاد خالصانه برای رهایی ملت‌های خود از چنگال استبداد و استکبار از آرمانی جهانی برای تشکیل تمدن نوین اسلامی دفاع نمایند و وجه مشترک و مقدس یکایک آن‌ها آزادی قدس شریف و زوال رژیم صهیونیستی از جهان هستی است و همین آرمان خواب را از چشم آنان ربوده است.

آرمانی که معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) پایه گذاری کردند و رهبری معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای مد ظله‌العالی بر عزت و عظمت این تفکر با هدایت‌گری‌های روشنگرانه خود افزودند و مجاهدانی چون حاج قاسم سلیمانی مسیرش را تسهیل نموده تا به پیروزی نهایی نزدیک شود و خورشید فتح و ظفر طلوع نماید.

مسلمانان جهان این افتخار را داشتند که هر سال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با راهپیمایی پر شور خود، بر آرمان آزادی قدس تاکید می‌کردند و امسال که ویروس منحوس کرونا این امکان را سلب کرده، چیزی از شور و حرارت مسلمین برای تحقق این آرمان کاسته نشده است.

ان شاءالله امسال گوش دل به بیانات رهبر فرزانه انقلاب خواهیم سپرد و آزادی قدس شریف را که خون‌بهای هزاران شهید مقاومت در اقصی‌نقاط عالم است به گونه‌ای دیگر طنین‌انداز خواهیم کرد.

به امید آزادی قدس شریف

حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمان

محمد جواد فدائی استاندار کرمان

حسین امیری خامکانی رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام
captcha