حضور ۱۷۰ مددجوی جرایم غیرعمد در زندان‌های کرمان
کد خبر: 3900061
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲

حضور ۱۷۰ مددجوی جرایم غیرعمد در زندان‌های کرمان

مدیرعامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه کرمان گفت: در حال حاضر ۱۷۰ مددجوی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان حضور دارند که برای آزادی آن‌ها ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان نیاز است.

به گزارش ایکنا از کرمان، سید‌حجت‌الله موسوی‌قوام، مدیرعامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه استان امروز سه‌شنبه، 30 اردیبهشت‌ماه در نشست هیئت امنای ستاد دیه استان به برگزاری جشن گلریزان ویژه مدیران صنایع بزرگ استان در تهران اشاره کرد و گفت: در این جشن 9 مجموعه حضور داشتند و متعهد شدند که مبالغ پرداختی خود در سال گذشته را 20 درصد افزایش دهند.

وی افزود: مقرر شده که این مبالغ تا پایان ماه رمضان به حساب ستاد دیه واریز شود تا زمینه آزادی مددجویان جرایم غیرعمد فراهم شود.

مدیرعامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه کرمان با اشاره به برگزاری جشن‌های گلریزان در شهرستان‌های شهربابک، زرند، کهنوج، جیرفت و رفسنجان، بیان کرد: این جشن در سایر شهرستان‌های استان کرمان نیز طی دو روز آینده برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 170 مددجوی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان کرمان حضور دارند که برای آزادی آن‌ها 10 میلیارد و 800 میلیون تومان نیاز است.

موسوی‌قوام یادآور شد: ستاد دیه استان کرمان با بهره‌گیری از نیروهای توانمند انقلابی، متخصص و هنرمند تلاش کرده که با توسعه فعالیت‌های هنری و فرهنگی در فضای مجازی زمینه جذب کمک‌های خیران را فراهم کند که در این رابطه برای نخستین بار در کشور بسته تولیدات فرهنگی تولید شده و در حال انتشار است.

وی تأکید کرد: گروه فرهنگی و هنری ستاد دیه تاکنون اقداماتی از جمله انتخاب و طراحی عنوان اسلوگان و نام‌واره مشکل‌گشا، مجموعه پوستر 10 عددی، مستند داستانی 100 ثانیه‌ای، انیمیشن کوتاه، ترانه و موزیک ویدئو را تولید کرده است.

انتهای پیام
captcha