۱۴ زندانی سیرجان در روز عید فطر آزاد می‌شوند
کد خبر: 3900055
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴

۱۴ زندانی سیرجان در روز عید فطر آزاد می‌شوند

در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در سیرجان، خیران شرکت‌کننده و نمایندگان برخی مدیران شرکت‌های صنعتی و معدنی مبلغ ۱۶ میلیارد ریال برای این امر تعهد کردند.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی، امام جمعه سیرجان امروز سه‌شنبه، 30 اردیبهشت‌ماه در جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گفت: احسان و همدلی شاخصه بارز مسلمانان است و امروز این ویژگی در روحیه خیران در رفع مشکلات جامعه بیشتر دیده می‌شود.

وی افزود: با کمک‌های انسانی و نیکوکارانه خیران می‌توان زمینه آزادی بسیاری از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی را فراهم کرد و امروز زندانیان جرایم غیرعمدی در پشت میله‌های زندان به‌سر می‌برند که آزادی آن‌ها نیازمند حمایت متمکنان و نیکوکاران است.

محمد آذرنگ، رئیس زندان سیرجان بیان کرد: 14 زندانی جرایم غیر عمد در زندان سیرجان به‌سر می‌برند که نیازمند مبلغ 24 میلیارد ریال برای آزادی آن‌ها هستیم.

وی نقش خیران در این عمل خیر را مهم و اساسی دانست و اظهار کرد: خیران در شهرستان سیرجان نقش بسزایی در کمک به آزادی زندانیان داشتند که حتی بسیاری از آن‌ها به‌صورت گمنام نسبت به این عمل خیر اقدام کردند.

در ادامه این مراسم خیران شرکت‌کننده و نمایندگان برخی مدیران شرکت‌های صنعتی و معدنی مبلغ 16 میلیارد ریال را برای این امر خیر اختصاص داده و تعهد کردند.

آذرنگ، رئیس زندان سیرجان تصریح کرد: با اختصاص این مبلغ و مذاکره با طلبکاران از زندانیان جرایم غیرعمد، زمینه آزادی 14 نفر زندانی مذکور روز عید فطر فراهم شد که به آغوش گرم خانواده برگردند.

انتهای پیام
captcha