راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک توسط طلاب مدارس علمیه کرمان
کد خبر: 3890151
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸

راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک توسط طلاب مدارس علمیه کرمان

مدیر حوزه علمیه کرمان گفت: کارگاه تولید و تهیه ماسک توسط طلاب مدارس علمیه کرمان و مدرسه علمیه امام باقر(ع) جیرفت راه‌اندازی شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسین الله‌وردی، مدیر حوزه علمیه استان، امروز چهارشنبه، 20 فروردین‌ماه در بازدید از مرکز تولید ماسک توسط طلاب مدارس علمیه کرمان گفت: ستاد بحران نهادهای حوزوی استان، پس از اعلام شیوع ویروس کرونا فعال شد و اعضای این نهاد با ورود به مباحث و عرصه‌های مختلف در راستای مبارزه با این ویروس منحوس وارد میدان شدند.

وی افزود: در این ارتباط مکاتبه‌ای با رئیس دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر آمادگی برای مداخله در بحران و ورود طلاب به همکاری با پرستاران شد و اقدام به سمپاشی معابر و تولید ماسک در مدارس علمیه کردیم.

الله‌وردی تصریح کرد: اولین نشست ستاد بحران نهادهای حوزوی استان با هدف گزارش کارهای انجام شده و دریافت راهنمایی و مساعدت با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و مشارکت مدیریت حوزه علمیه استان، مدیرکل تبلیغات اسلامی، مسئول بسیج طلاب و روحانیان استان، مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و مدیرکل مرکز خدمات تشکیل و مقرر شد دومین نشست ستاد با حضور نماینده سپاه ثارالله در ستاد استانی مبارزه با کرونا تشکیل شود تا بتوان از امکانات ستاد نیز استفاده کرد.

وی با اشاره به برگزاری نشت توجیهی برای همکاران در مدیریت حوزه علمیه استان کرمان تصریح کرد: در این زمینه بر آمادگی و همکاری تمام طلاب و مبلغان هجرت در زمینه‌های مختلف با ستاد مبارزه با کرونا در هر مدرسه تأکید و دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ستاد نیز ابلاغ و ارسال شد.

انتهای پیام
captcha