روحیه خدمت و یاری رساندن به اجرای عدالت در دستگاه قضا تقویت شود
کد خبر: 3890059
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰

روحیه خدمت و یاری رساندن به اجرای عدالت در دستگاه قضا تقویت شود

رئیس كل دادگستری فارس با اشاره به معارفه اعضای جدید هیئت مدیره مركز كارشناسان رسمی این مركز گفت: تقویت روحیه خدمت و یاری رساندن به اجرای عدالت در دستور کار هیئت مدیره جدید قرار گیرد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدكاظم موسوی، رئیس كل دادگستری فارس عصر دیروز، 19 فروردین‌ماه در نشست معارفه اعضای جدید هیئت مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان و میلاد با سعادت حضرت ولی‌عصر(عج) با تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در دوره‌های گذشته اظهار امیدواری کرد: در دوره فعالیت هیئت مدیره جدید نیز هماهنگی و تعامل مرکز کارشناسان و مجموعه قضایی استان بیش از پیش گسترش یابد.

وی با بیان اینکه رقابت‌های گذشته باید تبدیل به رفاقت و انگیزه خدمت و کار و تلاش شود، گفت: تقویت روحیه خدمت و یاری رساندن به اجرای عدالت در دستور کار هیئت مدیره جدید قرار گیرد.

موسوی با طرح این موضوع که دادگستری فارس همگام با قوه قضاییه در حال تحول است، از مسئولان جدید مركز كارشناسان رسمی در فارس نیز خواست که همسو با این جریان روند خدمت‌رسانی در مرکز کارشناسان نیز با نگاهی تحولی دنبال شود.

وی، بدنه مجموعه کارشناسی استان را سالم و اعضای این مرکز در استان فارس را فرهیخته، سالم، متخصص و آشنای به کار خواند و افزود: لازم است اعضای هیئت مدیره جدید مرکز کارشناسان دادگستری استان با بهره‌گیری از اساتید مبرز نسبت به برگزاری آموزش مستمر اقدامات لازم را انجام دهند و در این راستا اهتمام ویژه  داشته باشند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس در ادامه با تأکید بر اینکه نظارت بر مجموعه از جمله موارد مهم و حیاتی است، گفت: نظارت در هر مجموعه بسیار مهم و مؤثر است و در مجموعه حساسی مانند مرکز کارشناسان علی‌رغم اینکه دارای بدنه سالمی است و کارشناسان افراد پاک دستی هستند اما این امر مانع نظارت نیست.

موسوی در پایان با بیان اینکه زکات کار شما انجام کارشناسی‌های معاضدتی است بر لزوم برنامه‌ریزی در راستای انجام کارشناسی‌های معاضدتی توسط کارشناسان تأکید کرد و توجه به این امر و کمک به ضعفا را زمینه‌ساز جاری شدن خیر، بر کت و رحمت الهی دانست.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم ضمن اعطای احکام اعضای جدید هیئت مدیره، انتخابات هیئت رئیسه نیز با حضور اعضای هیئت نظارت برگزار و محمدحسین میرشکاری به‌عنوان رئیس هیأت مدیره، فریبرز گلی‌پور به‌عنوان نائب رئیس، علی‌رضا علی بیگی به عنوان مسئول امور مالی و علیرضا کشتکاران به‌عنوان دبیر هیئت مدیره انتخاب شدند.

انتهای پیام
captcha