کاشت نهال میوه به‌ نیت تکریم شهدای مدافع سلامت در رفسنجان
کد خبر: 3889777
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲

کاشت نهال میوه به‌ نیت تکریم شهدای مدافع سلامت در رفسنجان

به‌منظور تکریم شهدای مدافع سلامت در محوطه ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان، ۱۴۰ اصله نهال میوه غرس شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از روابط عمومی سپاه ثارالله، شجاع‌الدینی، مدیر روابط‌عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه رفسنجان امروز سه‌شنبه، 19 فروردین‌ماه گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور به‌منظور گرامیداشت و تکریم تلاش‌های شبانه‌روزی و پاسداشت تلاش پزشکان و پرستاران و شهدای مدافع سلامت و به‌همت فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رفسنجان و با همکاری پاسداران ناحیه، ۱۴۰ اصله نهال‌ میوه غرس شد.

وی افزود: این تعداد نهال‌ با همت و پیگیری فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان و با همکاری پاسداران ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان کاشته شد.

علی‌اکبر شاهرخی، فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان نیز با تأکید بر رعایت نکات بهداشت فردی از سوی آحاد مردم جامعه، ابراز امیدواری کرد که با وحدت و همدلی همه اقشار جامعه و همراهی مدافعان سلامت و رعایت دستورات بهداشتی از این مرحله بحرانی عبور کنیم.

وی تصریح کرد: امسال دومین سالی است که این سنت حسنه و پسندیده که در آیات و روایات نسبت به آن تأکید شده در ناحیه مقاومت بسیج رفسنجان اجرا می‌شود و امسال به‌منظور پاسداشت تلاش شبانه‌روزی مدافعان سلامت و بزرگداشت شهدای مدافع سلامت این کار انجام شد.

انتهای پیام
captcha